nee, van suzuki... dat is dat ding waar zowat niet met te rijden viel naar het schijnt. slechte stuureigenschappen, ... suzuki kon het probleem nooit oplossen.
brit schreef:nee, van suzuki... dat is dat ding waar zowat niet met te rijden viel naar het schijnt. slechte stuureigenschappen, ... suzuki kon het probleem nooit oplossen.
Bedoel ge zo éne, da was mijnen eerste moto, en geloof mij, zóó slecht bolde da machien nu ook weer ni zenne
Heb er op de Madelaine nog een K1200RS 't vuur aan de schenen gelegd, dus er zullen wel slechtere moto's bestaan zeker
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Als ik me niet vergis, had je twee versies van de TL-series, nl. de TL1000S en de TL1000R. Deze op de foto is de R-versie. De S heeft enkel de topkuip en een mider krachtige motor. De eerste series waren idd krengen, zeker op gebied van bedrijfszekerheid.
Groeten.
Laatst gewijzigd door Scarto op 02 sep 2005, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
sorry roxter, maar als je een scherpe blik op de kuip werpt, kan je duidelijk TL1000R aflezen.
voor zover ik weet is de gsx'r ook nooit geproduceerd met 2 dempers maar steeds met 1 demper aan de rechterzijde. de TL1000 had dan wel weer 2 zijdempers...
dit is wel een TL1000R van koppel. een GSX R(bedoel je waarschijnlijk, want GXR bestaat niet) ziet er heel anders uit.
maar hebben die kerels dan geen site met nog meer ontwerpen.ik vind het er ook niet slecht uitzien. Inderdaad met een zwart blok zou het nog beter tot zijn recht komen.
De foto is heel zeker een TL!
De problemen met de TL hadden betrekking op de stuureigenschappen: stuurdemper bleek noodzakelijk. Als ik me niet vergis was het ook deze moto waar de zogenaamde rotatiedemper werd gebruikt voor de achtervering. Bleek echter geen lang leven beschoren.
Qua motor leeft ie nog verder. Het blok zit nu oa in de V-Strom of zoiets.
Er staan wel maar twee BMW's op, en sommige andere merken zijn origineel vééél mooier dan de Gimbel ombouw, maar over smaken kunt ge nu eenmaal ni discussieren he.
Als ge dat nu echt graag ziet, zo ne Bandit met 4 uitlaten aan één kant...
"Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect!"