Alarm K1200 LT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
motuz

Alarm K1200 LT

Bericht door motuz »

Hallo vrienden,

ik heb een vraag ! het LED lampje van alarm blijft voortdurend branden is er iemand die weet wat er mis kan zijn ,het alarm werkt nog en als het aan staat dan knippert het LED lampje.

wat kan de oorzaak zijn ?

groetjes .
Wiedewa

Re: Alarm K1200 LT

Bericht door Wiedewa »

Even voorstellen kan natuurlijk ook.

Maar kan handig zijn i.c.m. je motor en kilometers.
Ben je liefhebber of misbruiker, er zijn verschillende types :lol:

mvg Nico
MG Breva 850
WILBIKE

Bericht door WILBIKE »

Hoi Motuz,

Mogelijk heeft dit te maken met de instellingen van het alarm. Bij mij knipperde het alarmlampje ook wanneer het alarm geactiveerd was. Ook kan je zien of het alarm geactiveerd werd tijdens je afwezigheid. Bij het afzetten hoor je dan een bepaalde biep en knippert de led in een bepaalde modus.
Ook weet ik dat er een heleboel instelcodes zijn om verschillende manieren van activeren mogelijk te maken. Vraag het eens aan je dealer, hij kan je instellingen uitlezen en mogelijke foutmeldingen verklaren...

Groeten,
Wilbike :wink:
Lid BMW MC Vlaanderen...
judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Kan ik beamen ,je alarm is ingesteld volgens de dealer en kan naar je eigen wensen aangepast worden .
Mijn eerste LT was helemaal anders ingesteld die ik nu heb mag niet tanken of stelt zich zelf in .
Moet telkens de responder nemen en terug activeren wil ik starten .
weet zou dat ook eens moeten aanpassen maar eens je dat gewoon bent en het weet is het al een stap vooruit .
Groeten
Patrick en Daniella
WILBIKE schreef:Hoi Motuz,

Mogelijk heeft dit te maken met de instellingen van het alarm. Bij mij knipperde het alarmlampje ook wanneer het alarm geactiveerd was. Ook kan je zien of het alarm geactiveerd werd tijdens je afwezigheid. Bij het afzetten hoor je dan een bepaalde biep en knippert de led in een bepaalde modus.
Ook weet ik dat er een heleboel instelcodes zijn om verschillende manieren van activeren mogelijk te maken. Vraag het eens aan je dealer, hij kan je instellingen uitlezen en mogelijke foutmeldingen verklaren...

Groeten,
Wilbike :wink:
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
Plaats reactie