geïnstalleerd met Garmin MapUpdater of met Garmin Express?hla schreef:Gisteren avond de upload gedaan van versie 2013.41
De meeste bugs in Garmin Express schijnen opgelost, maar nog niet alle.
Moderator: GVN
geïnstalleerd met Garmin MapUpdater of met Garmin Express?hla schreef:Gisteren avond de upload gedaan van versie 2013.41
Webupdater is om de firmware van het toestel bij te werken.Via het automatische webupdater denk ik
Als je in GMTK die p@rick noemde de CNEur 2013.40 aanklikt (wordt blauw) en vervolgens op Info in de menubalk kan je het verschil zien tussen die tweeer staan inderdaad 2 versies 4 in de lijst
Neen , normaal blijft dat er gewoon opstaan...hla schreef:Garmin express heb ik gebruikt, ik heb het even gecontroleerd.
En Javawa, moet je dat iedere keer opnieuw downloaden?
Ik heb dat vroeger al gebruikt en nu vind ik het niet terug op mijn pc!?
Dan mag de .40 eraf héhla schreef:Inderdaad, gevonden.
En de Garmin gecontroleerd.
Er staat maar één versie op de GPS zelf.
Op de computer echter staan er twee! de 40 en de 41
Lambik_GT03 schreef:Kan ik alsnog versie NT2013.4 ook op mijne zumo krijgen ?
Mil schreef:Interesse in de 660...?
http://www.ibood.com/extra-be/nl/produc ... newsletter" onclick="window.open(this.href);return false;
NOH = Newly Overhauld = refurbished. Dit is door de fabrikant gerepareerd en heeft dezelfde eigenschappen / levensverwachting / garantie als nieuw.aantzeetje schreef: NOH toestel, dus "over hoald" gerepareerd toestel
In de aanbieding staatbduidelijk "1 jaar garantie' terwijl je in Belgie 2 jaar krijgt op een nieuw toestel.®win schreef:NOH = Newly Overhauld = refurbished. Dit is door de fabrikant gerepareerd en heeft dezelfde eigenschappen / levensverwachting / garantie als nieuw.aantzeetje schreef: NOH toestel, dus "over hoald" gerepareerd toestel
Normaal gesproken worden kaarten overschreven. Bij mijn Navigator IV (equivalent van Zumo 660) krijg ik altijd de melding dat er onvoldoende ruimte is. Heb jij dat ook, maak dan een backup van je Zumo (kopieer de gehele inhoud van de Zumo naar een mapje op je computer) en verwijder daarna op de Zumo (via Windows Explorer op je computer) in de map Garmin de bestanden gmapprom.img en gmapsupp.img. Dit zijn de bestanden die je kaarten bevatten. Daarna kun je nieuwe kaarten op je Zumo zetten.Lambik_GT03 schreef:@win,
ik heb de kaarten van west-europa op de zumo staan. Worden die dan overschreven als ik die nieuwe kaarten NT2013.4 naar de Zumo550 breng ? Of moet ik alle kaarten eerst uit de zumo halen? Alvast voor de tip voor het programma mapisntall !!
Volgens mij zetten MapUpdater en MapInstall standaard de kaarten in de map \Garmin op je toestel. Ik heb al meerdere keren gmapprom.img en gmapsupp.img van een toestel verwijderd (ook op een Nüvi) zonder enig probleem.aantzeetje schreef:wel oppassen met het verwijderen van de gmapprom. Garmin zoekt hiernaar om op die plaats de update te plaatsen.
Hier is het na 10 maal proberen nog niet gelukt, telkens na een paar uur een foutmelding. In de map zie ik via de verkenner op de pc wel de map met kaartgegevens staan.hla schreef:Gisteren avond de upload gedaan van versie 2013,41
Uitgevoerd omdat de vorige versie blijkbaar wat problemen gaf met mijn zumo 660
Hij herkend de kaarten niet, zegt dat ze niet ontgrendeld zijn en dergelijke.
Hij werkte wel, maar toch.
Nu dus naar versie 41,
De eerste keer een foutmelding en hij kon niet verder, hij was er nochtans bijna.
Hij vroeg zelf herinstalleren of afbreken.
Ik heb herinstalleren gekozen, en ben gaan slapen.
Deze morgen: geen foutmelding, upload gedaan, alles ziet er correct uit.
GPS opgestart, geen foutmeldingen! Alles werkt blijkbaar beter dan ervoor.
Ziet er dus goed uit.
Hopelijk blijft het zo.