VLAAMSE ARDENNEN - Zondag 5 Mei
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: VLAAMSE ARDENNEN - Zondag 5 Mei
Route zit in't kastje.
-
GSrijder
- Contacteer:
Hier al van gisteren 
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
It's i the box ...
Nu nog wa nafte erbij ...
Nu nog wa nafte erbij ...
K 75 S
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC
-
freebeemer
Ja ja...het ziet er een mooi dagje uit.
Tot straks!
Bart en Linda,
Tot straks!
Bart en Linda,
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Geniet ervan gasten
Ik zal wel gaan werken
Ik zal wel gaan werken
Er moet toch ene gaan werken voor mijn pensioen.... 
Leven is het meervoud van lef...
-
sprint
John,
Schoon ritje, ik heb er van genoten
Niet (te)veel wielerterroristen, dus redelijk vlot kunnen rijden.
Schoon ritje, ik heb er van genoten
Niet (te)veel wielerterroristen, dus redelijk vlot kunnen rijden.
Marnix.

-
Relax
Redelijk wat BMW's aan m'n deur voorbij gereden. Ik verdenk jullie...
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
sergeGS
Vandaag een pracht rit gereden (met dank aan de organisatoren). Aan de start Marc Thone, Tino Van Callenberge en Tim Fonteyn gezien. Enkel met Marc de rit uitgereden (thx), want Tino & Tim zaten nog aan de koffie als we vertrokken
.
En zoals beloofd Tino, heb ik de kiezeltjes terug gelegd voor u
Op het einde van de rit nog een gezellige babbel gehad met Marnix en Rbee. Op naar de volgende .................
En zoals beloofd Tino, heb ik de kiezeltjes terug gelegd voor u
Op het einde van de rit nog een gezellige babbel gehad met Marnix en Rbee. Op naar de volgende .................
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
-
Supermario
Memorabele rit, van elke meter genoten samen met Rony en Rolf.
Grtn, Mario
Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
-
GSrijder
- Contacteer:
Er zijn van die ritten waarvan je denkt: ok dat was het.
Er zijn van die ritten waarvan je denkt: deze ga ik nog eens rijden met de vrienden.
Johnny boy, een dikke pluim op uwen hoed voor deze fantastische rit.
Awel het ritje van vandaag was er eentje van de tweede categorie. Deze rit ga ik zeker nog eens opnieuw rijden.
Merci Mario om de kop te trekken aan een vlot tempo, het was genieten van het eerste tot de laatste moment. Vandaag was ik als kopman ongeschikt want die 2 keer 100meter dat ik op kop reed reed ik altijd de baan voorbij
Weeral een paar goede adresjes gekregen om of een pannekoek of een coupke creme-glace te verorberen. En wat voor een coupke, overdaad mijn gedacht.
@ Relax: Spijtig dat we de exacte locatie niet wisten of we hadden een streepke gas extra gegeven
Er zijn van die ritten waarvan je denkt: deze ga ik nog eens rijden met de vrienden.
Johnny boy, een dikke pluim op uwen hoed voor deze fantastische rit.
Awel het ritje van vandaag was er eentje van de tweede categorie. Deze rit ga ik zeker nog eens opnieuw rijden.
Merci Mario om de kop te trekken aan een vlot tempo, het was genieten van het eerste tot de laatste moment. Vandaag was ik als kopman ongeschikt want die 2 keer 100meter dat ik op kop reed reed ik altijd de baan voorbij
Weeral een paar goede adresjes gekregen om of een pannekoek of een coupke creme-glace te verorberen. En wat voor een coupke, overdaad mijn gedacht.
@ Relax: Spijtig dat we de exacte locatie niet wisten of we hadden een streepke gas extra gegeven
-
sprint
De route liep van Flobecq onder Geraardsbergen door naar Moerbeke, wie aan je deur passeerde was dus niet op de routeRelax schreef:Redelijk wat BMW's aan m'n deur voorbij gereden. Ik verdenk jullie...
Marnix.

Dikke proficiat aan de uitstippelaar van deze route. Ondank het feit dat in Hacquenies (Blancs Arbres) moest afhaken om tijdig terug te zijn voor andere verplichtingen was de rit memorabel.
Schiterende baantjes, prachtige landschappen, de natuur in volle bloei, een streepje gas en uiteraard het weer van vandaag. Op zo'n dagen is het 200 % genieten. Het stof nemen we er graag bij.
Ook ik rij de route zeker nog eens opnieuw. Vreemde vaststelling : 70 % van de moto's droegen het embleem GS of GSA en waren de eerder vlotter opschietende moto's.
Lag het aan de moto's, de rijders of het (speel)terrein ? Als ik voor mijzelf moet spreken : een combinatie van de drie !
A la prochaine !
Schiterende baantjes, prachtige landschappen, de natuur in volle bloei, een streepje gas en uiteraard het weer van vandaag. Op zo'n dagen is het 200 % genieten. Het stof nemen we er graag bij.
Ook ik rij de route zeker nog eens opnieuw. Vreemde vaststelling : 70 % van de moto's droegen het embleem GS of GSA en waren de eerder vlotter opschietende moto's.
Lag het aan de moto's, de rijders of het (speel)terrein ? Als ik voor mijzelf moet spreken : een combinatie van de drie !
A la prochaine !
K 75 S
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC
Zoals steeds
John.
-
GSA1200 DRIVER
Super rit en super compagnon (Serge GS) heb echt genoten van de vlaamse Ardennen, ik zal ze zeker nog eens overdoen.
Tevens ook een dikke pluim voor RBee, weer zeer mooie foto's Thnx http://rbee.smugmug.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc
Tevens ook een dikke pluim voor RBee, weer zeer mooie foto's Thnx http://rbee.smugmug.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
Relax
Klopt.sprint schreef:De route liep van Flobecq onder Geraardsbergen door naar Moerbeke, wie aan je deur passeerde was dus niet op de routeRelax schreef:Redelijk wat BMW's aan m'n deur voorbij gereden. Ik verdenk jullie...
'k Vond het te weinig volk voor de rit van John, maar te veel om toeval te zijn. En nagenoeg allemaal boxers.
I respect your opinion. But I don't give shit.
John ,...het was een Superrr rit door dat mooie stukje natuur !!!...alleen bij da restaurantje dat je ons aanwees , zat het nokvol ,..zijn dan doorgereden naar Saint-Saveur ...en nog eens bedankt voor de foto die je maakte...
GS-sers Rudi & Luc
GS-sers Rudi & Luc
1200gs/lc triple black...
Toffe foto's op smugmug...RBee schreef:Zoals steedsJohn.
1200gs/lc triple black...
-
GSrijder
- Contacteer:
Aha jij liet er mij tussen toen ik even verkeerd was gereden en daarna al die GS'rs moest inhalen om bij mijn twee kornuiten te komen. Mijn fluo helmpje valt op zelle.eiRTee schreef:en hier kan je nog meer lezen....
ben toch nen brave jongen hé....?GSrijder schreef:Aha jij liet er mij tussen toen ik even verkeerd was gereden en daarna al die GS'rs moest inhalen om bij mijn twee kornuiten te komen. Mijn fluo helmpje valt op zelle.eiRTee schreef:en hier kan je nog meer lezen....
Ik heb afgelopen zondag de rit nog eens volledig over gedaan. Op 5/5 kon ik maar tot de middag rijden en moest bij Blancs Arbres afhaken.
Nu de volledige rit in één (gas)ruk uitgereden, nu ja wel eens gestopt voor een drankje.
Het weer zat (redelijk) mee. Maar de route is ronduit schitterend. Het is eentje om te bewaren en nog eens te rijden.
Ik reed al veel in de Vlaamse Ardennen, maar dit zijn echt leuke baantjes. Weg van de invalswegen met lintbebouwing en gevaarlijke situaties.
@ John : als je nog dergelijk ritten in je verzameling hebt, laat maar komen !
Nu de volledige rit in één (gas)ruk uitgereden, nu ja wel eens gestopt voor een drankje.
Het weer zat (redelijk) mee. Maar de route is ronduit schitterend. Het is eentje om te bewaren en nog eens te rijden.
Ik reed al veel in de Vlaamse Ardennen, maar dit zijn echt leuke baantjes. Weg van de invalswegen met lintbebouwing en gevaarlijke situaties.
@ John : als je nog dergelijk ritten in je verzameling hebt, laat maar komen !
K 75 S
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC
R 1150 GSA
R 1200 GSA
R 1200 GSA LC