Artikel in M&T
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Artikel in M&T
In de maand mei pakt Motoren en Toerisme uit met een vakantiespecial.
Je kan een stuk van ons avontuur terugvinden in deze bijlage.(Naar de hoogste pas in de Andes p66)
Let wel, je moet naar de versie mét bijlage vragen en niet de versie van de maandelijkse uitgave allen. 'k heb zelf ook navraag moeten doen!
Veel lees en kijk plezier
en Kiss the Ride!
Je kan een stuk van ons avontuur terugvinden in deze bijlage.(Naar de hoogste pas in de Andes p66)
Let wel, je moet naar de versie mét bijlage vragen en niet de versie van de maandelijkse uitgave allen. 'k heb zelf ook navraag moeten doen!
Veel lees en kijk plezier
en Kiss the Ride!
Re: Artikel in M&T
Dank je. Nu ik het zelf weer terug lees komen de herinneringen weer boven én de goesting om rap terug te vertrekken 
Gezien, maar nog niet gelezen.
Ik begin er sebiet aan.
Ik begin er sebiet aan.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Ils, Johan,
Proficiat. Straks ook de moeite nemen om te lezen - ben benieuwd...
Mijn dochter stond in het april-nummer met enkele pagina's.
De BMW-forumenaars zijn goed vertegenwoordigd in de M&T.
Ciao
P
Proficiat. Straks ook de moeite nemen om te lezen - ben benieuwd...
Mijn dochter stond in het april-nummer met enkele pagina's.
De BMW-forumenaars zijn goed vertegenwoordigd in de M&T.
Ciao
P
bedankt,
'k ga het artikel van je dochter ook even opzoeken. Hoe meer vrouwen in beeld hoe beter!!!
'k ga het artikel van je dochter ook even opzoeken. Hoe meer vrouwen in beeld hoe beter!!!
goei verslag, dame, een echt goei verslag.
Echter : veel te kort en veel te weinig foto's.
Volgende maand, is editie 5 voorzien van onze jaarlijkse vader-dochter roadtrip. Ditmaal is Wales het doel.
Grtn en tot op de baan.
Pieter
Volgende maand, is editie 5 voorzien van onze jaarlijkse vader-dochter roadtrip. Ditmaal is Wales het doel.
Grtn en tot op de baan.
Pieter
P-man schreef:goei verslag, dame, een echt goei verslag.
Grtn en tot op de baan.
Pieter
bedankt Pieter!
Ik heb nog wel wat artikels liggen, misschien moet ik mijn "leveranciers-bestand" wat uitbreiden naar nog wat andere tijdschriften, suggesties of netwerkcontacten zijn altijd welkom!
verder kan je natuurlijk altijd op onze website terecht hé! http://www.kisstheride.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
grtjs
Ils