Nieuw zadel.
Moderator: GVN
Nieuw zadel.
Aangezien mijn zadel van mijn GSA zijn beste tijd gehad heeft ,ben ik op zoek naar een nieuw zadel.
Na een beetje googlelen ben ik terecht gekomen bij een SARGENT-zadel.Heeft iemand daar ervaring mee?
Naast Sargent vind ik ook Touratech,Wunderlich,Kahedo,alle denkelijk rond dezelfde prijsklasse!
Verder weet ik niet wat het verschil is tussen zadels opgevuld met mousse of met gel?
Graag zoveel mogelijk respons
Na een beetje googlelen ben ik terecht gekomen bij een SARGENT-zadel.Heeft iemand daar ervaring mee?
Naast Sargent vind ik ook Touratech,Wunderlich,Kahedo,alle denkelijk rond dezelfde prijsklasse!
Verder weet ik niet wat het verschil is tussen zadels opgevuld met mousse of met gel?
Graag zoveel mogelijk respons
Re: Nieuw zadel.
Heb mijn zadel F650 GS twin binnen gedaan bij Pat Crash , vulling met gel , prijskaartje 120 euro . Perfect !
Prijs hangt wel af of hij de bekleding kan behouden of niet , maar je weet op voorhand wat het gaat kosten .
Voor de 1150gs was Kahedo voor mij het beste , en mits inruil van het oude zadel ook helemaal niet duur . Touratech was juist een centimetertje hoger , niet dus , verkocht .
Corbin kon ik al helemaal niet meer met mijn voeten deftig aan de grond .....ook weg .
Prijs hangt wel af of hij de bekleding kan behouden of niet , maar je weet op voorhand wat het gaat kosten .
Voor de 1150gs was Kahedo voor mij het beste , en mits inruil van het oude zadel ook helemaal niet duur . Touratech was juist een centimetertje hoger , niet dus , verkocht .
Corbin kon ik al helemaal niet meer met mijn voeten deftig aan de grond .....ook weg .
Ervaring met Sargent op de K1300s, en was daar héél content van. Ben zelf aan het twijfelen tussen Sargent en Wunderlich, en denk dat ik nu voor de GS voor het Wunderlich zadel ga 
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Ik ben voor een Bagster zadel gegaan. Heb ook al getwijfeld.
-
PatricK/GS
Sargent is minder bekend, maar is kwalitatief zeker zo goed als Touratech en Wünderlich.
Op mijn (tweedehands gekochte) 1200 GSA zat een Bagster zadel met gelvulling.
Was voor mij minder comfortabel dan het meegeleverde orginele zadel.
Heb de Bagster toen verkocht via het forum en hier ook Touratech zadels aangeschaft (zie foto).

De vulling van Touratech is veel harder, maar biedt voor lange ritten meer zitcomfort.
Op mijn (tweedehands gekochte) 1200 GSA zat een Bagster zadel met gelvulling.
Was voor mij minder comfortabel dan het meegeleverde orginele zadel.
Heb de Bagster toen verkocht via het forum en hier ook Touratech zadels aangeschaft (zie foto).

De vulling van Touratech is veel harder, maar biedt voor lange ritten meer zitcomfort.
Laatst gewijzigd door PatricK/GS op 16 mei 2013, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Patrick
R 1200 GSA
Patrick
R 1200 GSA
karin D schreef:Heb mijn zadel F650 GS twin binnen gedaan bij Pat Crash , vulling met gel , prijskaartje 120 euro . Perfect !
Hey, wie of wat is "Pat Crash"? Ik zou mijn Kahedo (Touratech) opnieuw willen laten overtrekken. OnTopic: goed zadel, die Kahedo, alleen niet echt tevreden van het bevestigings- verwijderings-systeem.
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
WR426 - yippie
Heeft voor karin haar Derrière gezorgd.WouterFr schreef:Hey, wie of wat is "Pat Crash"?
Gezocht naar zijn site , niet weer te vinden !WouterFr schreef:.
Hey, wie of wat is "Pat Crash"? Ik zou mijn Kahedo (Touratech) opnieuw willen laten overtrekken. OnTopic: goed zadel, die Kahedo, alleen niet echt tevreden van het bevestigings- verwijderings-systeem.
Hier anders zijn gsm-nr : 0496 65 57 57 . Zit in 1030 brussel
Ikke
RBee , jij blijft mij steeds weer epaterenRBee schreef:Heeft voor karin haar Derrière gezorgd.WouterFr schreef:Hey, wie of wat is "Pat Crash"?
Even moeten opzoeken.
EPATEREN
1) Overdonderen 2) Schokken 3) Verbluffen
EPATEREN
1) Overdonderen 2) Schokken 3) Verbluffen
...komt uit het Frans: épater....in het Brussels wordt dat dan epateren
Dilbeek is ook een beetje Brussel hé
Leven is het meervoud van lef...
Vond het mooi staan met mijn " Derrière " ....Mil schreef:...komt uit het Frans: épater....in het Brussels wordt dat dan epateren![]()
-
SaP
- Contacteer:
Meer en meer maar die uitspraak horen ze hier ni graag in «Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn»Mil schreef: Dilbeek is ook een beetje Brussel hé
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Zat onlangs in Ternat en ik had echt de indruk dat ik in een Parijse banlieu zat. Denk dat ik in een sleche buurt beland was. en Dilbeek licht nog iets dichter...SaP schreef:Meer en meer maar die uitspraak horen ze hier ni graag in «Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn»Mil schreef: Dilbeek is ook een beetje Brussel hé
Eentje met 2 wielen en een stuur.