Twalcom

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dogo

Twalcom

Bericht door Dogo »

Jaarlijks in Juli gaan we op familiebezoek in Italië en zijn we kortbij Twalcom. Ik ben vorig jaar daar geweest en de eigenaars zijn supervriendelijk. Dit jaar ben ik van plan om terug te gaan. Dus als iemand iets nodig heeft laat het mij dan gerust weten dan kunnen jullie zo al de verzendkosten uitsparen. Kijk op de site van http://www.twalcom.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor de prijzen van de accessoires. Dit is de site van de eigenaars. Ik woon in Hasselt voor eventuele afhaling. Zo, ik hoop dat ik jullie van dienst kan zijn en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Groeten Hein.
Laatst gewijzigd door sprint op 16 mei 2013, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link
GSA1200 DRIVER

Re: Twalcom

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Hey Dogo,

Ik ben er nog effe aan't over nadenken, om je iets te laten meebrengen namelijk deze:TT® - Raid transmission protection
BMW | R1200GS | Special Parts Afbeelding
Maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat mijne GSA vol Touratech zit omdat ik toen Twalcom nog niet ontdekt had.
Maar je hoort het nog wel !!!!!!
Groetjes
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Relax

Re: Twalcom

Bericht door Relax »

Ik zou ook geen Twalcom-onderdeel op de motor zetten als ie al vol TT hangt. Echt niet.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie