RDC: bezint eer ge begint

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re:

Bericht door Relax »

Obiwan schreef:Ik kan me je gevoelens wel voorstellen maarrrr, ze hebben gewoon gelijk. Je hebt zaken gedaan met de dealer en met hem zul je het op moeten lossen. Lukt dat niet dan kun je een klacht over de dealer naar de Importeur sturen en/of naar een geschillencommissie stappen.

De "nieuwe dealer" had een leuke start kunnen, en eigenlijk moeten, maken door die € 40,- voor zijn rekening te nemen.
Ik weet dat Bornem, stricto sensu, gelijk heeft, maar een oplossing aanbieden zonder de bewuste dealer te kakken te zetten, ligt ook binnen hun mogelijkheden. Zij kunnen ook een geste doen, ipv de nieuwe dealer. Je zei het al: Belux hoeft geen moeite te doen, klanten genoeg.
De essentie is dus wel dat een dealer altijd wegkomt met zoiets, tot zolang ie z'n klanten niet aantoonbaar in 't zak zet. Belux bevestigt dat dan ook, maar daar heeft de klant niks aan.

@Dirk: de achterste sensor/ventiel is intussen weer verwijderd, het rubberen ringetje was niet meer luchtdicht en er moet een nieuw rond. Dat betekent dus wachten tot ik nog 'ns een bandenwissel achteraan doe, maar ik kom hier zeker op terug. Zo kom ik nog 'ns in St-Niklaas :-)
I respect your opinion. But I don't give shit.
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: RDC: bezint eer ge begint

Bericht door GSMax »

Ik zou naar de media stappen. Slechte reclame staat elk merk huiverig tegenover.... openvenster@humo.be
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Re:

Bericht door Dirk Pauwels »

Relax schreef: @Dirk: de achterste sensor/ventiel is intussen weer verwijderd, het rubberen ringetje was niet meer luchtdicht en er moet een nieuw rond. Dat betekent dus wachten tot ik nog 'ns een bandenwissel achteraan doe, maar ik kom hier zeker op terug. Zo kom ik nog 'ns in St-Niklaas :-)
Geef maar een seintje als het zo ver is. Als je bij bandenwissel eventueel de sensors even kan verwijderen zou je ook de id nr moeten kunnen zien, 5 of 6 cijfers denk ik.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie