Ik weet dat Bornem, stricto sensu, gelijk heeft, maar een oplossing aanbieden zonder de bewuste dealer te kakken te zetten, ligt ook binnen hun mogelijkheden. Zij kunnen ook een geste doen, ipv de nieuwe dealer. Je zei het al: Belux hoeft geen moeite te doen, klanten genoeg.Obiwan schreef:Ik kan me je gevoelens wel voorstellen maarrrr, ze hebben gewoon gelijk. Je hebt zaken gedaan met de dealer en met hem zul je het op moeten lossen. Lukt dat niet dan kun je een klacht over de dealer naar de Importeur sturen en/of naar een geschillencommissie stappen.
De "nieuwe dealer" had een leuke start kunnen, en eigenlijk moeten, maken door die € 40,- voor zijn rekening te nemen.
De essentie is dus wel dat een dealer altijd wegkomt met zoiets, tot zolang ie z'n klanten niet aantoonbaar in 't zak zet. Belux bevestigt dat dan ook, maar daar heeft de klant niks aan.
@Dirk: de achterste sensor/ventiel is intussen weer verwijderd, het rubberen ringetje was niet meer luchtdicht en er moet een nieuw rond. Dat betekent dus wachten tot ik nog 'ns een bandenwissel achteraan doe, maar ik kom hier zeker op terug. Zo kom ik nog 'ns in St-Niklaas