Stuurdemper

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Mub
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2008, 15:00
Woonplaats: Genk
Locatie: Genk/Limburg

Stuurdemper

Bericht door Mub »

Ben in het bezit van r850r van 1998. Ik heb nu gemerkt (na demontage) dat de stuurdemper niet meer 'dempt', aangezien door de jaren bijna alle olie uit de demper verdwenen is(wlijk langs de dichtingen).
Een nieuwe demper kost 250 euro exclusief wat ik nogal veel vind zr eerst uit te kijken naar andere opties. Welke olie zou er in moeten, kunnen de borages evt. vervangen worden of zijn er 3th parts onderdelen verkrijgbaar?
Alvast bedankt voor evt. reacties
Marc
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Stuurdemper

Bericht door Dirk Pauwels »

Waarom laat je dat ding er niet gewoon af? GS, RT hebben geen stuurdemper, nog nooit last van slingerbewegingen gehad, (de moto hé, ikzelf durf wel eens zwalpen...)
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Mub
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2008, 15:00
Woonplaats: Genk
Locatie: Genk/Limburg

Re: Stuurdemper

Bericht door Mub »

Dirk Pauwels schreef:Waarom laat je dat ding er niet gewoon af? GS, RT hebben geen stuurdemper, nog nooit last van slingerbewegingen gehad, (de moto hé, ikzelf durf wel eens zwalpen...)
Ga ik wlijk ook doen.
Plaats reactie