Tripje vandaag

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Wiedewa

Tripje vandaag

Bericht door Wiedewa »

Vandaag geen zin in de tuin of aan de woning te werken :twisted:

Tank van de K1100rs was nog half vol, dus moest ik Luxemburg kunnen halen.
Onderweg kwam me 'n 1200GS voorbij die daarna de parking op reed, dus ik erachter aan.
Gezellig buurten natuurlijk, hij moest nog naar de Stelvio dit jaar, maar ut was nog te vroeg.

Dan de E25 op en in een ruk door naar Weiswampach om te tanken, was 350km op de teller ging net geen 16l in.
Van daar uit naar Rob en Mia van Vetus Tempus in Neuerdorf, 52km binnendoor natuurlijk, echt genieten.
Daar aangekomen begon ik honger te krijgen en vroeg Mia of ze nog iets kon maken, ja zegt ze ik begin er gelijk aan.

Na ff praten met Rob en die heeft het vaak alleen over motoren, was er ook 'n groep Belgen geweest met Harleys.
Rob zei: heb zelden zo 'n nette mensen gezien die ook nog eens heel erg vriendelijk waren, dacht ik gelijk aan dit forum :grin:
Mia had 'n lekkere kotelet met groente-salade en aardappel-schijfjes voor m'n neus gezet, was echt lekker, huis-recept.

a.s. Zaterdag komt er 'n groep van 22 mensen die 'n BBQ willen, is besteld, bier en andere dranken staan al klaar.
Die mensen blijven daar slapen, hebben momenteel al 25bedden, dus is altijd iedereen welkom, wel graag op afspraak.
Had hier al eens eerder 'n melding van gemaakt, maar je kan er als eenling altijd terecht http://www.vetustempus.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan moest ik nog naar huis, ff 200km blazen dan maar 20.00uur vertrokken 22.30uur thuis, het was 'n prima dag vandaag met 485km :grin:
Dat alles met die nieuwe voorband MPR3, in 2 dagen tijd al 800km, dus die pakt geen schroeven meer :lol:

mvg Nico
MG Breva 850
Wiedewa

Re: Tripje vandaag

Bericht door Wiedewa »

Vandaag even bij m'n zus geweest in Veghel.
En vanavond nog eens lekker door de Kempen.
De motor heeft nu 150.000km op de teller staan en foto gemaakt.
Kan je zo iets nog plaatsen op het forum of is dat forbidden ?

Bij Photobucket doen ze ook al moeilijk 'n foto te plaatsen vandaar m'n vraag.
Eigenlijk best wel jammer omdat ik m'n dagtripjes best wil delen om voor nieuwekomers ideeen op te doen 8-)

mvg Nico

p.s. zag ik dit nog effe http://www.telegraaf.nl/autovisie/auto8 ... sie__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MG Breva 850
eedee

Bericht door eedee »

Bedankt Nico voor de tip van Vetustempus. Was een goed idee om dat hier te vermelden! :grin: Zal er zeker eens naaroe rijden.
Uw K1100RS is wel heel zuinig in verbruik, chapeau, een vriend van mij had er ook één, die verbruikte 1/17 en mijn K100 met groot scherm 1/16.
gr Eiko
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Na 'n hoop gefoeter toch de uitweg gevonden, hopelijk gaat het goed.

Afbeelding

Da was op een van die heuveltjes in Luxemburg richting Neuerdorf

Afbeelding

Dit is dan K-tje geworden, heerlijk hoe die gegroeid is, is ook zeer braaf :lol:

Afbeelding

Foto is wat donker door in de garage gemaakt, maar veel inseckten moeten verwijderen :twisted:

Afbeelding

Voor ik de 150.000km gehaald heb natuurlijk 'n foto gemaakt, weet niet of ik dat nog ooit ga halen.

Afbeelding

Ja hoor, het hele programma is gelukt, vandaag wat meer geduld en tijd, moet kunnen.

mvg Nico
MG Breva 850
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Vandaag bij het klimroostreffen geweest bij de Cityriders uiteraard :lol:
Met de gehandicapten 'n fijne rit gereden van 'n 70km, en 'n geluk ik was verkeersbegeleider met hesje.
Bij de hesje hoort 'n pasje en dat kan je pas krijgen als 'n examen hiervoor hebt afgelegd.

De stoet bestond uit de voorrijder (Toontje), dan 'n politie-auto met politie.
Dan Puch die aanwijzingen gaf om de weg af te zetten, gevolgt door mij en nog 25 andere verkeersbegelijders.
Verkeerslichten tellen dan niet, we zetten gewoon de motor ervoor en geven aan het verkeer 'n stopteken :lol:

Na de verkeersbegelijders kwamen de Trike's en Quat's, dan nog 'n 200 motoren daarna de bus met invaliden en gehandicapten.
Met daar achter de veegwagen, is nodig indien iemand uitvalt of stukken krijgt onderweg.
Laaste de 2 mensen die de verkeersbegelijders aangeven weer voor aan proberen te komen, was echt lol hebben.

Beetje lastig was in Maarheeze, de trein trok de hele groep uit elkaar zelfs tot 2x toe, ik zei nog stop die trein :oops:
Dat deden ze dan maar niet en is de groep weer bij elkaar gekomen na de trein-overgang.
We zijn om 10.30uur vertrokken en waren om 13.40uur weer trug op de eindbestemming gereden 70km fun.

Afbeelding

Afbeelding

Heb dan voor mezelf nog maar 'n toerke gedaan door het Limburgse land, prachtige dag 8-)

mvg Nico
MG Breva 850
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Eindelijk is het er van gekomen, vandaag in Ieper geweest.
Bij thuiskomst 560km verder gekomen, helaas de toerrit niet kunnen maken wegens tijdgebrek.
Heb er wel enkele fotokes van gemaakt maar die moet ik eerst nog bewerken.

Tijdgebrek was 3x in de file, Eindhoven, Antwerpen en de Kennedy-tunnel, dus helaas.

mvg Nico
MG Breva 850
Plaats reactie