Tank van de K1100rs was nog half vol, dus moest ik Luxemburg kunnen halen.
Onderweg kwam me 'n 1200GS voorbij die daarna de parking op reed, dus ik erachter aan.
Gezellig buurten natuurlijk, hij moest nog naar de Stelvio dit jaar, maar ut was nog te vroeg.
Dan de E25 op en in een ruk door naar Weiswampach om te tanken, was 350km op de teller ging net geen 16l in.
Van daar uit naar Rob en Mia van Vetus Tempus in Neuerdorf, 52km binnendoor natuurlijk, echt genieten.
Daar aangekomen begon ik honger te krijgen en vroeg Mia of ze nog iets kon maken, ja zegt ze ik begin er gelijk aan.
Na ff praten met Rob en die heeft het vaak alleen over motoren, was er ook 'n groep Belgen geweest met Harleys.
Rob zei: heb zelden zo 'n nette mensen gezien die ook nog eens heel erg vriendelijk waren, dacht ik gelijk aan dit forum
Mia had 'n lekkere kotelet met groente-salade en aardappel-schijfjes voor m'n neus gezet, was echt lekker, huis-recept.
a.s. Zaterdag komt er 'n groep van 22 mensen die 'n BBQ willen, is besteld, bier en andere dranken staan al klaar.
Die mensen blijven daar slapen, hebben momenteel al 25bedden, dus is altijd iedereen welkom, wel graag op afspraak.
Had hier al eens eerder 'n melding van gemaakt, maar je kan er als eenling altijd terecht http://www.vetustempus.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan moest ik nog naar huis, ff 200km blazen dan maar 20.00uur vertrokken 22.30uur thuis, het was 'n prima dag vandaag met 485km
Dat alles met die nieuwe voorband MPR3, in 2 dagen tijd al 800km, dus die pakt geen schroeven meer
mvg Nico