Ben er wel tevreden van, 't smoelt goed, 't is praktisch, je kan de Trekker koffer op twee manieren openen, het complete deksel of enkel een klein gedeelte, handig om snel iets klein te nemen, de Givi kofferplaat op de RT zelf stoort hoegenaamd niet, 't valt amper op.
Ik heb tegelijk ook de kleine haakjes van Givi genomen en gemonteerd, dat laat toe om op de koffer zelf nog iets klein en licht te bevestigen dmv. een bagagenetje. Kan altijd handig zijn, mag wel niet al te zwaar zijn uiteraard.
In vergelijking met de BMW koffer is de Givi iets kleiner, maar dan ook langs buiten. Geef toe, die grote BMW topkoffer is echt wel een gigantisch ding. En mocht je deze nog te groot vinden, er is tevens een kleinere versie beschikbaar.
Wat me ook opviel, en waar ik aan ga moeten wennen, is dat je op de Givi koffer enkel de sleutel kan afhalen in gesloten toestand. Dus 't dign moet ieder keer op slot. Ff wennen dus.
Anyway, ik vind 't een mooi en praktisch ding, en 't is eens iets anders, ik ben content
Grtz, Philip!