MEGATOUR DE FRANCE 27 -28 JUNI
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
MEGATOUR DE FRANCE 27 -28 JUNI
Indien iemand zin heeft in 300 km motorfun doorheen Noord Frankrijk dan is deze bepijlde (én op gps te rijden) rit van 300 km een aanrader. Inschrijven op zaterdag 27 en zondag 28 juni om 8 uur in het markthuis te Houthulst. Meer info op http://www.mtcvrijbos.be" onclick="window.open(this.href);return false; Puur motorfun voor iedereen..see you
Re: MEGATOUR DE FRANCE 27 -28 JUNI
Ongetwijfeld ideale gelegenheid om dat hoekje Frankrijk (dat voor mijzelf en wellicht nog tig anderen vrij onbekend terrein is) te verkennen ? En midden in de vakantie... toch eens over nadenken...
Route bij vertrek in gps op te laden zeker ?
Route bij vertrek in gps op te laden zeker ?
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
hallo,
inderdaad route wordt bij vertrek opgeladen op gps, (route is ook volledig bepijld). Ook depannage naar plaats van vertrek bij pech of ongeval...hopen op goed weer zou ik zeggen...
inderdaad route wordt bij vertrek opgeladen op gps, (route is ook volledig bepijld). Ook depannage naar plaats van vertrek bij pech of ongeval...hopen op goed weer zou ik zeggen...
-
adventure1200
Steeds prachtige ritten van het team Vrijbos , ikzelf plan dit als een beetje verlof , zit ondertussen al aan mijn 7de deelname ! Uitslapen met tent en om een "fruit de merke" te kunnen nuttigen rij ik door tot aan de kust (dit omdat de routes redelijk dicht tot aan Franse kust) aanliggen , ' s morgens ergens nog een ontbijt nuttigen onderweg en dan de terugweg aanvangen naar het dorpsplein in Houthulst
Doe de greetz aan Franske 
-
patrick k100
tis wel in JULI hé ,wil deze altijd meerijden maar zit ieder keer in frankrijk onder mijne druivelaar. kzal ne keer vrage voor hun datum te verleggen
of als iemand de route geeft van vorige editietie je mag ze me altijd een sturen.

of als iemand de route geeft van vorige editietie je mag ze me altijd een sturen.

R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
hallo, meestal kun je routes van vorige jaren terug vinden op onze website. Tenzij ze onder "ledenhoek" staan, maar kan ze je altijd doormailen hoor ...grtz
-
patrick k100
Ja dat zou fijn zijn ben de vorige kwijt en op de site vind ik ze niet meer terug.laat maar komen maatje
Hoi, komt in orde. Zend me gewoon mail naar mtc.vrijbos@telenet.be dan zend ik routes die ik heb in reply.
Hopelijk tot op onze megatour hi..
grtz
Hopelijk tot op onze megatour hi..
grtz
Foute datum gezet...het is wel degelijk op zaterdag 27 en zondag 28 JULI...sorry voor dit foutje>.... Indien iemand zin heeft in 300 km motorfun doorheen Noord Frankrijk dan is deze bepijlde (én op gps te rijden) rit van 300 km een aanrader. Inschrijven op zaterdag 27 en zondag 28 juli om 8 uur in het markthuis te Houthulst. Meer info op http://www.mtcvrijbos.be" onclick="window.open(this.href);return false; Puur motorfun voor iedereen..see you
-
patrick k100
mercikes voor de route's .ga zeker eentje rijden in augustus als ik uit vakance kom
Langs deze weg willen wij allen bedanken die onze megatour de france voor motorfietsen bezochten. Wij hopen dat iedereen een aangename dag met veel motorplezier kon doorbrengen...afspraak volgend jaar op het laatste volledige weekend van juli..see you