Heb je de druk op de benzine al eens laten meten? Mag bij stationair toerental niet hoger zijn dan 2,3 bar, bij gas, niet meer dan 2,5 bar. Als dat meer is zou het kunnen dat de benzinedrukregelaar niet goed meer is. Kosten iets van 100 €. Zit achter de inlaatsluizen.patrick k100 schreef:welkom. 8 liter verbruik ,wa aan de hoge kant hé
Even voorstellen...
Moderator: GVN
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 feb 2012, 17:35
- Woonplaats: Aartselaar
- Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Re: Even voorstellen...
Re: Even voorstellen...
Moet ik es nakijken. Zien of ik daar ergens een manometer tussen krijg.
Bedankt BB !
Nog eens geprobeerd fotobestand te laden, maar was nog te groot. Komt nog voor elkaar.
Bedankt BB !
Nog eens geprobeerd fotobestand te laden, maar was nog te groot. Komt nog voor elkaar.
Re: Even voorstellen...
nog eens proberen fotoke te plaatsen 

Re: Even voorstellen...
Gelukt !
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Re: Even voorstellen...
Naam: Digneffe
Voornaam: Kevin
leeftijd: 27
woonplaats: Guigoven (Kortessem) voor die van Antwerpen da ligt in "DE" Limburg
(Ik werk in het Antwerpse daarbij het grapje)
Motor: BMW R1200RT
Beroep: Inspecteur van politie
indien nog andere gegevens gewenst stel ze gerust.
Voornaam: Kevin
leeftijd: 27
woonplaats: Guigoven (Kortessem) voor die van Antwerpen da ligt in "DE" Limburg

Motor: BMW R1200RT
Beroep: Inspecteur van politie
indien nog andere gegevens gewenst stel ze gerust.
Burn rubber, not your soul
-
- Berichten: 4594
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
- Woonplaats: Essen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: Even voorstellen...
Nen traaage Antwerpenaar danNoland schreef:Naam: Digneffe
Voornaam: Kevin
leeftijd: 27
woonplaats: Guigoven (Kortessem) voor die van Antwerpen da ligt in "DE" Limburg(Ik werk in het Antwerpse daarbij het grapje)
Motor: BMW R1200RT
Beroep: Inspecteur van politie
indien nog andere gegevens gewenst stel ze gerust.

Re: Even voorstellen...
Is ook de bedoeling dat ik de snelheidsJohn schreef:Nen traaage Antwerpenaar dan


Burn rubber, not your soul
Re: Even voorstellen...
Good luckNoland schreef:Is ook de bedoeling dat ik de snelheidsJohn schreef:Nen traaage Antwerpenaar daneruit haal in Antwerpen

Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Re: Even voorstellen...
Blijven oefenen.Noland schreef:Is ook de bedoeling dat ik de snelheidseruit haal in Antwerpen
Uw collega's Vermote en Firlefyn ken ik nog uit een ver verleden.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 18 feb 2010, 21:49
- Woonplaats: Dendermonde
- Locatie: Oost-Vlaanderen - Schoonaarde
- Contacteer:
Re: Even voorstellen...
De tijd is rijp om mij hier eens wat meer actief bezig te houden. Bij deze zal ik me dan maar eens voorstellen.
Al vanaf ik me kan herinneren ben ik al zot van auto's, niet zoveel later ging er nog een nieuwe wereld voor mij open: Die van de moto's.
Allemaal de fout van de toenmalige Ducati dealer in't dorp. Sinds de dag dat ik er eentje op zijn achterwiel zag voorbij donderen was ik verkocht, ik moet een jaar of 9 geweest zijn...
De rest verliep zoals bij velen : rond mijn 12de samen met wa vriendjes uit de buurt met een aftands brommerke wat rondcrossen zonder veel besef.
Toen ik in de zomer van '94 of '95 op brommerkamp ging werden mijn ogen open getrokken. Dat kamp was met Honda MTX'kes. We leerden er alles wat ge in een rijschool ziet en ook een stukje technische kennis werd ons bijgebracht. Een hele week leren rijden op een goede, technische manier. Zo'n openbaring! Vanaf dan ben ik ook beginnen oefenen en nadenken over hoe ik mijn fiets op 't achterwiel zou krijgen. Wat dan ook gelukt is...
Mijn eerste brommerke voor op straat kwam er pas in '98, toen ik 16 werd. Dat was een kort hoofdstuk want 3 maand later had den arm der wet mij al te grazen
't was uit met de pret en moederlief kon er absoluut ni mee lachen. Back to basics dus ---> Per velo....
begin 2000 heb ik dan mijn motorrijbewijs behaald en mijn eerste moto gekocht : een Honda NSR125! na 4 maand zat heel den boel vast en waren er teveel kosten aan.... alweer : back to basics ----> Per velo. Na veel weekendjobs en vakantiewerk heb ik op 't eind van die zomer een 2de handse Yamaha XJ600S kunnen kopen.
Dat beschouw ik nog altijd als mijn eerste echte moto. Na anderhalf jaar en 38000km was hij total loss dankzij nen overstekende Renault Safrane. Ikzelf kwam er al bij al goed vanaf maar... : back to basics---> Per velo...
In datzelfde jaar ben ik beginnen werken en heb ik me een paar maand later een 2de hands Yamaha R6 aangeschaft.Ik moest en zou zo'n sportief spel hebben. 'k Heb er geen vol jaar mee gereden, toch een goei 14000km mee gebold. Ik was Jong en Onnozel, laat het me daar op houden.
Toen kwam er een 2de hands VFR800, wat veel meer mijn ding was. Hiermee heb ik ook mijn eerste reis gemaakt en 2 circuitdagen gereden. Anderhalf jaar en 25000km later had ik zin in iets anders...
in 2005 kocht ik mijn eerste nieuwe moto. Een Yamaha FZS (Fazer) 1000, Voor zijn geld een ongelooflijk machien. Hiermee heb ik mooie reizen gemaakt naar de Vogezen, de Dolomieten, de Alpen en de Vercors. Het enige circuit dat da ding gezien heeft was den befaamde tolweg in den eifel
3 jaar en 35000km later moet ik mijn verstand gekregen hebben want toen heb ik mijnen BMW gekocht
Altijd zot geweest van nen R1200GS om als bij toeval, ergens in 2007, eens test te rijden met nen R1200R en BAM!!! Ik wou vanaf dat testritje niks anders meer. Nu zijn we 5 jaar en 35000km later en 'k wil nog altijd niks anders. (alléja...als enige moto eej) Mocht ik financieel carte blanche hebben zou 'k wel nog 't een en 't ander in mijn garage zetten...
Al vanaf ik me kan herinneren ben ik al zot van auto's, niet zoveel later ging er nog een nieuwe wereld voor mij open: Die van de moto's.
Allemaal de fout van de toenmalige Ducati dealer in't dorp. Sinds de dag dat ik er eentje op zijn achterwiel zag voorbij donderen was ik verkocht, ik moet een jaar of 9 geweest zijn...
De rest verliep zoals bij velen : rond mijn 12de samen met wa vriendjes uit de buurt met een aftands brommerke wat rondcrossen zonder veel besef.
Toen ik in de zomer van '94 of '95 op brommerkamp ging werden mijn ogen open getrokken. Dat kamp was met Honda MTX'kes. We leerden er alles wat ge in een rijschool ziet en ook een stukje technische kennis werd ons bijgebracht. Een hele week leren rijden op een goede, technische manier. Zo'n openbaring! Vanaf dan ben ik ook beginnen oefenen en nadenken over hoe ik mijn fiets op 't achterwiel zou krijgen. Wat dan ook gelukt is...
Mijn eerste brommerke voor op straat kwam er pas in '98, toen ik 16 werd. Dat was een kort hoofdstuk want 3 maand later had den arm der wet mij al te grazen

begin 2000 heb ik dan mijn motorrijbewijs behaald en mijn eerste moto gekocht : een Honda NSR125! na 4 maand zat heel den boel vast en waren er teveel kosten aan.... alweer : back to basics ----> Per velo. Na veel weekendjobs en vakantiewerk heb ik op 't eind van die zomer een 2de handse Yamaha XJ600S kunnen kopen.
Dat beschouw ik nog altijd als mijn eerste echte moto. Na anderhalf jaar en 38000km was hij total loss dankzij nen overstekende Renault Safrane. Ikzelf kwam er al bij al goed vanaf maar... : back to basics---> Per velo...
In datzelfde jaar ben ik beginnen werken en heb ik me een paar maand later een 2de hands Yamaha R6 aangeschaft.Ik moest en zou zo'n sportief spel hebben. 'k Heb er geen vol jaar mee gereden, toch een goei 14000km mee gebold. Ik was Jong en Onnozel, laat het me daar op houden.
Toen kwam er een 2de hands VFR800, wat veel meer mijn ding was. Hiermee heb ik ook mijn eerste reis gemaakt en 2 circuitdagen gereden. Anderhalf jaar en 25000km later had ik zin in iets anders...
in 2005 kocht ik mijn eerste nieuwe moto. Een Yamaha FZS (Fazer) 1000, Voor zijn geld een ongelooflijk machien. Hiermee heb ik mooie reizen gemaakt naar de Vogezen, de Dolomieten, de Alpen en de Vercors. Het enige circuit dat da ding gezien heeft was den befaamde tolweg in den eifel

3 jaar en 35000km later moet ik mijn verstand gekregen hebben want toen heb ik mijnen BMW gekocht

Altijd zot geweest van nen R1200GS om als bij toeval, ergens in 2007, eens test te rijden met nen R1200R en BAM!!! Ik wou vanaf dat testritje niks anders meer. Nu zijn we 5 jaar en 35000km later en 'k wil nog altijd niks anders. (alléja...als enige moto eej) Mocht ik financieel carte blanche hebben zou 'k wel nog 't een en 't ander in mijn garage zetten...
'08 R1200R : BMC luchtfilter + Memjet + Laseruitlaat lijn + Wilberswinkel voor en achter = Feest!
-
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 13:59
- Woonplaats: Lebbeke
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: Even voorstellen...
Hallo,
Ik ben Marc.
Na een leven lang als Honda rijder, ben ik nu overgelopen naar de "Dark Side" en heb ik mij de nieuwe GS aangeschaft.
Dat wordt nog even wennen, want het verschil met mijn vorig gerief is wel héél groot (Deauville).
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat snel in orde komt.
Ik ben Marc.
Na een leven lang als Honda rijder, ben ik nu overgelopen naar de "Dark Side" en heb ik mij de nieuwe GS aangeschaft.
Dat wordt nog even wennen, want het verschil met mijn vorig gerief is wel héél groot (Deauville).
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat snel in orde komt.

To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
R 1200 GS LC
Re: Even voorstellen...
Hier was de voorganger ook een Deauville NT700VA.
Ik sta op het punt over te stappen naar een R1200RT.
Zal ook een hele gewenning worden.
Ik heb eens getest op een "machine from the dark side", en ik was aangenaam verrast door de wendbaarheid en het lage zwaartepunt.
Ik sta op het punt over te stappen naar een R1200RT.
Zal ook een hele gewenning worden.
Ik heb eens getest op een "machine from the dark side", en ik was aangenaam verrast door de wendbaarheid en het lage zwaartepunt.
Mijn motor verliest geen olie..... hij markeert zijn territorium.
Re: Even voorstellen...
Noland schreef:Is ook de bedoeling dat ik de snelheidsJohn schreef:Nen traaage Antwerpenaar daneruit haal in Antwerpen
tja, int stad zal dat niet moeilijk zijn , daar gaat het verkeer al even snel als dat een Limburger denkt, dan kunt ge nog volgen

-
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
- Woonplaats: .
- Locatie: Uit oudste stoetersdorp .
Re: Even voorstellen...
.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 12:58, 3 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
-
- Berichten: 5718
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
- Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
- Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.
Re: Even voorstellen...
Als ik mij niet vergis, staat er een héél uitgebreid reisverslag van een dergelijke reis op het Nederlands GS-forum.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Re: Even voorstellen...
... én heeft forumlid pvde ooit eens zo'n ijzerengordijntrip gedaan (of overwogen). Misschien kan hij je wat info verschaffen ?
Voor het overige : welkom op het forum, veel plezier met de R1100R (tegen je eigen tempo, dat mag geen bezwaar zijn) en doe ze de groeten in Herenthout, 'k heb daar ook een tijdje gewoond.
Voor het overige : welkom op het forum, veel plezier met de R1100R (tegen je eigen tempo, dat mag geen bezwaar zijn) en doe ze de groeten in Herenthout, 'k heb daar ook een tijdje gewoond.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Re: Even voorstellen...
'k Woonde er maar even. Inmiddels heb ik bijna al het pek en de veren van m'n vel kunnen pulken.Relax schreef:Gewéldige referentie dus.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
- Berichten: 5718
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
- Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
- Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.
Re: Even voorstellen...

En de draagbalk zit verwerkt in je huis, vermoed ik.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Re: Even voorstellen...
Nope, die is weer naar Herenthout. M'n ex wilde 'm absoluut terug.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
- Berichten: 2652
- Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
- Woonplaats: Essen -Wildert
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: Even voorstellen...
Yep,
Alfa, ik heb in Mei dit jaar de Innerdeutsche Grenze gereden.
Zie volgende rubriek http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... he#p393007" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nog geen tijd gehad om alles kort samen te vatten in een verslag, maar als je geïnteresseerd bent, dan kan ik je alle informatie geven over de trip op één of andere gelegenheid/ontmoetingsavond
Patrick.
Houdoe
Alfa, ik heb in Mei dit jaar de Innerdeutsche Grenze gereden.
Zie volgende rubriek http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... he#p393007" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nog geen tijd gehad om alles kort samen te vatten in een verslag, maar als je geïnteresseerd bent, dan kan ik je alle informatie geven over de trip op één of andere gelegenheid/ontmoetingsavond

Patrick.
Houdoe


ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Re: Even voorstellen...
Zoals de beleefdheid het vraagt, ga ik mij hier ook even kort voorstellen.
Ik ben Bart uit Aalter, thirty-something.
Momenteel rijd ik rond op een CBF1000, daarvoor op een Deauville 700 uit dezelfde Japanse stal.
Binnenkort maak ik een proefrit op een RT1200 en heb me hier dus alvast geregistreerd om wat extra info uit de eerste hand te kunnen raadplegen.
Waarom de mogelijke overstap? Het hoogtoerige motorkarakter van de CBF is niet echt mijn ding. Geef mij maar koppel, en dat samen met een betere bescherming tegen de elementen (doorrijder), hoop ik te vinden bij een RT.
We zien wel, maar ik vrees dat ik rap verkocht zal zijn...
Update: de proefrit was een serieuze meevaller. De handtekeningen zijn goesting, levering van mijn grijze R1200RT is voorzien op 6/9!
Grtz,
Bart
Ik ben Bart uit Aalter, thirty-something.
Momenteel rijd ik rond op een CBF1000, daarvoor op een Deauville 700 uit dezelfde Japanse stal.
Binnenkort maak ik een proefrit op een RT1200 en heb me hier dus alvast geregistreerd om wat extra info uit de eerste hand te kunnen raadplegen.
Waarom de mogelijke overstap? Het hoogtoerige motorkarakter van de CBF is niet echt mijn ding. Geef mij maar koppel, en dat samen met een betere bescherming tegen de elementen (doorrijder), hoop ik te vinden bij een RT.
We zien wel, maar ik vrees dat ik rap verkocht zal zijn...
Update: de proefrit was een serieuze meevaller. De handtekeningen zijn goesting, levering van mijn grijze R1200RT is voorzien op 6/9!

Grtz,
Bart
Laatst gewijzigd door Bartd op 23 aug 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Sot voorstellen
Dag Allemaal.
Ik zal me ook even voorstellen voordat ik mijn vragen afvuur
Sot is een man van bijna 50, heeft veel motoren gereden in zijn 35 jarige motorleven.
Ik woon in Oirschot in Brabant NL.
De laatste 3 motoren in de garage waren/zijn, KTM690 SMC (is nu vekocht) f800gsA, (gaat/moet ook nog weg) en een Suzuki GSXR1100w ( mag weg, maar me kost niets meer
)
Op het moment ben ik naar informatie aan het zoeken over de R90S.
Mijn vriend uit Ieper heeft de zijne tekoop staan en ik ben van plan deze aan te kopen, terug naar de roots
Ook omdat me op dit moment van de hedendaagse motoren mij niets bekoord.
Het gaat over deze motor




Jos
Ik zal me ook even voorstellen voordat ik mijn vragen afvuur

Sot is een man van bijna 50, heeft veel motoren gereden in zijn 35 jarige motorleven.
Ik woon in Oirschot in Brabant NL.
De laatste 3 motoren in de garage waren/zijn, KTM690 SMC (is nu vekocht) f800gsA, (gaat/moet ook nog weg) en een Suzuki GSXR1100w ( mag weg, maar me kost niets meer

Op het moment ben ik naar informatie aan het zoeken over de R90S.
Mijn vriend uit Ieper heeft de zijne tekoop staan en ik ben van plan deze aan te kopen, terug naar de roots

Ook omdat me op dit moment van de hedendaagse motoren mij niets bekoord.
Het gaat over deze motor




Jos
-
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
- Woonplaats: wondelgem
- Locatie: wondelgem oost-vl