Motor remork huren
Moderator: GVN
Motor remork huren
Hallo iedereen.
Kunnen jullie me enkele adressen geven waar men in het limburgse een motor remork kan huren voor 1, 2, of 3 dagen ???
Moet enkel dienen om een gekochte motor te gaan afhalen.
Ik woon in Maaseik.
Tips over het zekeren van een R1200RT op een remork zijn ook welkom.
Bedankt bij voorbaat voor jullie reacties.
Kunnen jullie me enkele adressen geven waar men in het limburgse een motor remork kan huren voor 1, 2, of 3 dagen ???
Moet enkel dienen om een gekochte motor te gaan afhalen.
Ik woon in Maaseik.
Tips over het zekeren van een R1200RT op een remork zijn ook welkom.
Bedankt bij voorbaat voor jullie reacties.
Mijn motor verliest geen olie..... hij markeert zijn territorium.
Re: Motor remork huren
Kan met een gewone remorque ook. Vijs een paar plankjes naast het voorwiel en 4 spanbanden klaren de klus.
Leven is het meervoud van lef...
-
hla
- Contacteer:
even googelen op het net onder "huren aanhangwagen motoren" levert verschillende mogelijkheden op.
Heb het ook zo gedaan, maar dan voor een week en 3 motoren.
Ik heb gehuurd bij
Pascal Verspeek
V.S.C. bvba
Heb het ook zo gedaan, maar dan voor een week en 3 motoren.
Ik heb gehuurd bij
Pascal Verspeek
V.S.C. bvba
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
-
Dirk Pauwels
Motoremorque is soms iets lager dan een gewone, is makkelijker. Wel oppassen, motoremorqueskes hebben geen bodemplaat, opletten waar je je voeten zet....
wielklem is leuk indien alleen, indien met 2 niet echt nodig.
Ggewoon met draaiende motor en in 1ste moto de remorque op leiden terwijl je er zelf naast loopt, makkelijker dan duwen....
Spanbanden NIET aan stuur of T-stuk, maar net boven het spatbord. zodat je hem niet in de vering trekt. Indien je de moto wel in de vering trekt heb je veel kans dat je bouragekes eraan zijn.
5 riemen, 2 vooraan, 2 achteraan en 1 rond het voorwiel en een beugel vd remorque. (indien geen klem)
Voor een RT voorzie maar een remorque van 2.50m en een oprijplank die vrij lang is, anders zit je al gauw met de onderkant vd moto tegen de remorque
Geen oprijgoot met schuine opstaande randjes want die durven kantelen, een brede oprijplank is ook makkelijker dan een smalle.
wielklem is leuk indien alleen, indien met 2 niet echt nodig.
Ggewoon met draaiende motor en in 1ste moto de remorque op leiden terwijl je er zelf naast loopt, makkelijker dan duwen....
Spanbanden NIET aan stuur of T-stuk, maar net boven het spatbord. zodat je hem niet in de vering trekt. Indien je de moto wel in de vering trekt heb je veel kans dat je bouragekes eraan zijn.
5 riemen, 2 vooraan, 2 achteraan en 1 rond het voorwiel en een beugel vd remorque. (indien geen klem)
Voor een RT voorzie maar een remorque van 2.50m en een oprijplank die vrij lang is, anders zit je al gauw met de onderkant vd moto tegen de remorque
Geen oprijgoot met schuine opstaande randjes want die durven kantelen, een brede oprijplank is ook makkelijker dan een smalle.
Laatst gewijzigd door Dirk Pauwels op 01 jul 2013, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
pacman_cs
Hangt af waar je de motor gekocht hebt, zou het in oost vl. , west vl. zijn zou ik zeggen
http://www.motortrailerverhuur.be/motor ... oppem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb goeie ervaring met hen.
http://www.motortrailerverhuur.be/motor ... oppem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb goeie ervaring met hen.
BMW R1100R bj '95
Zou me zeer verwonderen als er hier geen enkele Limburger meeleest die zo'n remorque heeft en 'm even wil uitlenen, of samen met TS om z'n nieuwe aankoop wil gaan.
Ik zou zeggen... nog even geduld
Ik zou zeggen... nog even geduld
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
Man in Black
Verzekering in orde brengen en naar huis rijden.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Heb na heeeel wat googelen eentje gevonden in Overpelt.
De meeste verhuurders zitten buiten de provincie.
Papieren in orde maken en naar huis rijden zit er niet in. Eerst wil ik wat rustig wennen aan deze motor (mijn vorige was een Deauville NT700VA). En dat doe ik best door hier in de buurt de omgeving onveilig te maken
Het is ook niet voor ogenblikkelijk. Maar ik heb liever alles op een rijtje, zodat ik, als het moment binnenkort (liefst zo vlug mogelijk) gekomen is, niet meer moet gaan zoeken.
De meeste verhuurders zitten buiten de provincie.
Papieren in orde maken en naar huis rijden zit er niet in. Eerst wil ik wat rustig wennen aan deze motor (mijn vorige was een Deauville NT700VA). En dat doe ik best door hier in de buurt de omgeving onveilig te maken
Het is ook niet voor ogenblikkelijk. Maar ik heb liever alles op een rijtje, zodat ik, als het moment binnenkort (liefst zo vlug mogelijk) gekomen is, niet meer moet gaan zoeken.
-
Man in Black
Geef even een seintje van tevoren, dan kan ik binnen blijven... rij namelijk ook regelmatig rond in de buurtGerard L schreef:...Eerst wil ik wat rustig wennen aan deze motor (mijn vorige was een Deauville NT700VA). En dat doe ik best door hier in de buurt de omgeving onveilig te maken![]()
...
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
@evtec... Met kontaktadres in Opitter. Jouw firma ?edjemx schreef:Geef even een seintje van tevoren, dan kan ik binnen blijven... rij namelijk ook regelmatig rond in de buurt
Dan zijn we eigenlijk streekgenoten, ik geboren en getogen in Bree, maar in '83 uitgeweken...
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Man in Black
Yep patrick, idd mijn bedrijfje...in Opitter.
Maar geboren en getogen in Kinrooi...sinds 2007 in Opitter, de wereld is klein hé
Maar geboren en getogen in Kinrooi...sinds 2007 in Opitter, de wereld is klein hé
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Ikzelf heel lang gewoond in 't Hasselt, u dus ook wel bekend...edjemx schreef:Yep patrick, idd mijn bedrijfje...in Opitter.
Maar voordat anderen 't gaan zeggen, zal ik 't zelf maar doen : we geraken weer
Greetz,
P@trick
P@trick
Tja geen remork helaas.
Maar Boels in Weert verhuurd die wel, is toch niet zo ver lijkt me.
Boels zit op de weg van Weert naar Roermond, meteen als je Weert uit rijdt.
mvg Nico
Maar Boels in Weert verhuurd die wel, is toch niet zo ver lijkt me.
Boels zit op de weg van Weert naar Roermond, meteen als je Weert uit rijdt.
mvg Nico
MG Breva 850
Inderdaad.
Helemaal niet bij stil gestaan dat ik als Belg een trailer kan huren in Nederland.
Dat schept natuurlijk mogelijkheden... Echt, Weert,... allemaal in de buurt.
Bedankt allemaal voor de tips.
Helemaal niet bij stil gestaan dat ik als Belg een trailer kan huren in Nederland.
Dat schept natuurlijk mogelijkheden... Echt, Weert,... allemaal in de buurt.
Bedankt allemaal voor de tips.
Misschien even zeggen wanneer je die remorque nodig zou hebben ?
Greetz,
P@trick
P@trick
P@trick, dat is nog onbekend.
Dat zou deze maand nog kunnen zijn, of volgende maand.
Hangt er ook vanaf of ik hem bij een dealer koop of niet.
Als ik hem bij een dealer koop, dan moet die hem tot hier leveren.
-
Dirk Pauwels
goei dealers daar in de limburg, als je hier een motor koopt van 20.ooo euro mag je hem zelf gaan halen....Gerard L schreef:P@trick, dat is nog onbekend.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Toen ik mijn eerste moto (Yamaha XJ600 Diversion) kocht (in 1996) was dat de ultieme voorwaarde : de dealer (René De Jonghe, toen nog in Bazel) moest 'm wel naar mij thuis brengen. Ik had immers nog nooit op 'n moto gezeten, laat staan ermee gereden, ik zou er misschien gewoon mee op m'n bek gegaan zijn nog voor ik van zijn oprit af was...Dirk Pauwels schreef:goei dealers daar in de limburg, als je hier een motor koopt van 20.ooo euro mag je hem zelf gaan halen....
En ja, René heeft 'm dan ook mooi bij mij thuis afgeleverd
Greetz,
P@trick
P@trick
Momenteel staan de motoraanhangwagens in promotie bij Makro.
-
hla
- Contacteer:
Mijn eerste, een honde CB750 is ook thuis afgeleverd.p@rick schreef:Toen ik mijn eerste moto (Yamaha XJ600 Diversion) kocht (in 1996) was dat de ultieme voorwaarde : de dealer (René De Jonghe, toen nog in Bazel) moest 'm wel naar mij thuis brengen. Ik had immers nog nooit op 'n moto gezeten, laat staan ermee gereden, ik zou er misschien gewoon mee op m'n bek gegaan zijn nog voor ik van zijn oprit af was...Dirk Pauwels schreef:goei dealers daar in de limburg, als je hier een motor koopt van 20.ooo euro mag je hem zelf gaan halen....
Daarna niet meer om gevraagd omdat er dan ervaring bij was, en bij die eerste niet.
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
R1200RT
-
Dirk Pauwels
Renéke deed dat wel, ik heb zelfs nog geweten dattem ooit ne klant ging depanneren die ergens ver in 't buitenland in panne stond, 's avonds met de camionette weg en 's morgens wassem terug...toen bestond er nog geen pechverhelping voor moto's.p@rick schreef:Toen ik mijn eerste moto (Yamaha XJ600 Diversion) kocht (in 1996) was dat de ultieme voorwaarde : de dealer (René De Jonghe, toen nog in Bazel) moest 'm wel naar mij thuis brengen. Ik had immers nog nooit op 'n moto gezeten, laat staan ermee gereden, ik zou er misschien gewoon mee op m'n bek gegaan zijn nog voor ik van zijn oprit af was...Dirk Pauwels schreef:goei dealers daar in de limburg, als je hier een motor koopt van 20.ooo euro mag je hem zelf gaan halen....
Mijnen eersten (RD350LC YPVS 1983) is ook thuis geleverd, was nie moeilijk, woonde maar op 500m van de oorspronkelijke shop. (had nog geen rijbewijs toen...
Renéken gaat dat niet meer doen, want is al een paar jaar failiet en of andere dealers dat gaan doen......
De Deauville die ik had kocht ik bij de Yamaha verdeler in Ukkel.
Voor 50 € heeft die hem tot thuis in Maaseik gebracht.
Moto Kaiser in de ardennen bijvoorbeeld levert ook aan huis.
Dat stel ik ook als voorwaarde als ik bij een dealer eentje koop.
Voor 50 € heeft die hem tot thuis in Maaseik gebracht.
Moto Kaiser in de ardennen bijvoorbeeld levert ook aan huis.
Dat stel ik ook als voorwaarde als ik bij een dealer eentje koop.
-
nowheels
- Contacteer:
Vanaf nu een motorremorque met bodemplaat (max 3 moto's) te huur - met reservewiel en disselslot (maar zonder spanriemen) in zuid-Limburg.
Vorig jaar gekocht in West-Vlaanderen ... en toch stom om dat ding bijna een heel jaar te laten staan (op uitzondering van die paar weken dat we zelf met de moto's op vakantie gaan) hé.
dag = 30 (euro)
week = 90 (extra dagen aan 20 euro/dag)
2 weken = 140 (extra weken à 50 euro/week)
waarborg (op voorhand over te schrijven): 150 euro
papierwerk = contractje + kopie identiteitskaart.
grts
Marc
Vorig jaar gekocht in West-Vlaanderen ... en toch stom om dat ding bijna een heel jaar te laten staan (op uitzondering van die paar weken dat we zelf met de moto's op vakantie gaan) hé.
dag = 30 (euro)
week = 90 (extra dagen aan 20 euro/dag)
2 weken = 140 (extra weken à 50 euro/week)
waarborg (op voorhand over te schrijven): 150 euro
papierwerk = contractje + kopie identiteitskaart.
grts
Marc
2008 - R 1200 GS
2006 - R 1150 RT
2002 - Suzuki GSXF 750
2001 - Suzuki Savage 650
2006 - R 1150 RT
2002 - Suzuki GSXF 750
2001 - Suzuki Savage 650