Mistlicht
Moderator: GVN
Mistlicht
Mijn mistlicht van mijn 1200 gsa 2009 links is stuk.
Heeft er iemand een link hoe ik dit kan herstellen.
Misschien Halogeens insteken in beide. Heeft er daar iemand info, prijs en ervaring over? Want soms vind ik dat de standaard mistlampen onvoldoende zijn!
Thanks
BartN
Heeft er iemand een link hoe ik dit kan herstellen.
Misschien Halogeens insteken in beide. Heeft er daar iemand info, prijs en ervaring over? Want soms vind ik dat de standaard mistlampen onvoldoende zijn!
Thanks
BartN
Re: Mistlicht
zeker dat het mistlichten zijn? normaal zijn het verstralers. Het is toch maar gewoon openmaken en een nieuw lampje insteken?
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
-
- Contacteer:
BMW noemt het 'koplampondersteuning', maar het zijn breedstralers. Althans, als het de optionele lampen van BMW zijn ...
... en volgens mij is het H11 halogeenlamp.
... en volgens mij is het H11 halogeenlamp.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + 866Ɩ ƎS ┴˥00ƖƖʞ
Erwin
Beide vervangen is de beste oplossing, da ander leeft niet lang meer
Ze gaan gemiddeld 60.000km mee oftewel 3jaar, dan zijn ze op.
mvg Nico

Ze gaan gemiddeld 60.000km mee oftewel 3jaar, dan zijn ze op.
mvg Nico
MG Breva 850
Ik zit slechts aan 35 km... Tips waar ze te bestellen? Wat is de kostprijs daarvan. Iemand zei me tegen de 600 euro's voor beiden...
Oeps Bart, 600 euro? Dat zal dan voor 2 x heel de kit van 2 lampbehuizingen, draagbeugel, bekabeling en schakelaar op het stuur zijn en dan nog...
Als ik het goed begrijp, is enkel je lamp stuk, inderdaad halogeen H11. Ik heb die liggen. Als je uit de buurt van Antwerpen bent en je komt langs, dan steek ik die lamp er wel in voor jou. Piece of cake.
Als ik het goed begrijp, is enkel je lamp stuk, inderdaad halogeen H11. Ik heb die liggen. Als je uit de buurt van Antwerpen bent en je komt langs, dan steek ik die lamp er wel in voor jou. Piece of cake.
-
- Contacteer:

Prijs zal, afhankelijk van merk en uitvoering, variëren van zo'n € 6 per stuk tot wel € 65 voor een setje van 2.
Groet,
Erwin
Erwin
Hangt nog een zwarte GSA aan ook.Relax schreef:Ik verkoop ze voor 400 euro. Koopje.

't zal waarschijnlijk de vervoerkosten naar de West vlaanders zijn die zoveel kosten...
Bedankt voor de reactie's. Ga naar de lampenboer gaan en zo'n nieuw steken. Alvast bedankt.
PDM merci voor het aanbod maar Antwerp is iets te ver daarvoor als ik het hier zo lees. Toch merci vent!
Cheers
Bedankt voor de reactie's. Ga naar de lampenboer gaan en zo'n nieuw steken. Alvast bedankt.
PDM merci voor het aanbod maar Antwerp is iets te ver daarvoor als ik het hier zo lees. Toch merci vent!
Cheers
Graag gedaan, let juist nog op de kleur van de H11 lamp bij aankoop zodat die dezelfde kleur van licht geeft als de breedstraler aan de andere kant. De standaardlamp geeft een eerder gelig licht ("daglIcht//zonlicht") en is +/- 4300K. Hoe hoger dit cijfer, hoe blauwer het licht wordt. Xenonlicht bvb. begint bij 6000K.