Het is de bedoeling dat we passen gaan rijden en zijn begrensd op een weekje en binnen onze bende draag ik toch de titel van roadmaster dus is het mijn taak om te organiseren
Het is idd georganiseerd...door mezelf. Hele dagen op Mapsource en Google Earth om buiten de passen nog mooie stukken te rijden. Hotels zoeken, reserveren. Met de drie mede companen hun wensen rekening houden. Als het dan zover is, vanaf zaterdag dus, de vruchten plukken van de voorbereidingen. Rijden, genieten van panorama's, bochtentechniek bijschaven. En de passen ja die zijn al door velen voorgereden en Abraham haalt de mosterd dan ook bij zijn voorgangers. Het warm water is reeds uitgevonden. Of het nu voorgekauwd is of niet wat telt is de kameraderie, het plezier dat we samen hebben met 's avonds een goed pintje erbij.
Vind in juli maar eens 4 kamers in een hotel zonder reservatie

en dat voor 7 hotels, elke dag een ander.
Met dagritjes ( behalve de eerste en laatste dag ) van +/-250km heb je ruim tijd over om te genieten.
De vele voorbereidingen zijn een stukje van de reis, maanden op voorhand al genieten en als alles dan goed verloopt en de vrienden tevreden zijn is de reis dubbel geslaagd.
BTW, nu reeds bezig met de routes voor volgend jaar en weet je, weer iets om naar uit te kijken, nu reeds ben ik via Earth de foto's aan het bezien en waar mogelijk met Streetview al eens gaan piepen.
Tijdens de 6 dagen op Corsica drie weken geleden ook door omstandigheden een dagje de neus gevolgd. Gevolg was dat we baantjes reden die we reeds hadden aangedaan die week, in een cirkeltje reden en noem maar op.
Nu ja ieder zijn meug en wat een groepsreis betreft.