Mij relaas......Ik kom ergens met mijn koekenblik waar het een betrekkelijke smalle weg is en er komt een tegenligger af.Ik moet uitwijken en kom met het R.achterwiel in een vrij diepe put terecht.Onmogelijk hem te ontwijken.Ik hoor een luide klap en zet me wat verder aan de kant.Ik merk dat het R.achterwiel schuin staat. Ik parkeer de wagen op een iets meer veilige manier en ga zien naar het beschadigde wegdek.Ik kon mijn ogen niet geloven wat voor een put daar ligt.Ik spreek de man iets verderop in de straat aan of deze put hier op deze manier lang bijligt.Ho meneer.......wat u komt vertellen.Ze doen er helemaal niets aan.Dien toch maar klacht in want zo te zien is uw wagen goed beschadigd.
Met de wagen naar de plaatselijke politie om klacht in te dienen en meneer de agent kom me met zekerheid zeggen dat ik naar mijn centen zal mogen.........je weet wel.
Toch maar PV opgesteld met foto's van de optische schade aan mijn wagen en dan mijn makelaar op de hoogte gebracht en nadien naar mijn garage.Blijkt dat de ophanging en velg is beschadigd en verder rijden niet meer verantwoord is.Ik zal diep mogen tasten in de geldbeugel
Wat zijn mijn mogelijkheden
Hier het putteke

Edargpu