Km-Vreter 14-07-2013

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
p@rick

Re: Km-Vreter 14-07-2013

Bericht door p@rick »

ku-RT schreef:Download de route opnieuw vrijdagavond op de site aub!!!!
Er zat een grote fout in de doorgestuurde route!!!
't Is nog geen avond zeker :wink:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
p@rick

Bericht door p@rick »

Ondertussen de route van de ledenzone geplukt, Mapsource open (ja, ik ben nog van den ouwe stempel :-? ) en dan gekozen weergave in Google Earth... Vanuit de lucht ziet het er alvast dik in orde uit.
Zal zowiezo een ferme boterham zijn, zeker voor hen die van wat verder moeten komen. Vooral de heen-en terugreis is zoals vaak een noodzakelijk kwaad maar ja, je kan geen omelet bakken zonder eieren te breken, dus da's absoluut geen kritiek naar het voorbereidend team.
Een rit met weinig waypoints maar met net voldoende viapuntjes, zo hebben mijn gps en ikzelf het graag :wink:
Ik zie trouwens ook dat je Vaals rechts hebt laten liggen ? Aangepast na de eerdere berichtgeving in dit topic ?
Nu eerst nog een uurtje rijles geven aan de dochter, en daarna de route alvast opladen in de gps...
Greetz,

P@trick
p@rick

Bericht door p@rick »

Man in Black schreef:Patrick, mij gaat het niet om die snelheidsboetes, 139 in 60 zone is veel te veel punt.
Hier in onze straat in Opitter is bebouwde kom en hier wordt je soms ook niet goed sommige snelheden.
Ik weet toevallig dat ze rond Vaals nu speciaal controles doen op moto's waarbij ze alles controleren tot DB meting toe.
Dat bedoel ik met pesterijen
Ben trouwens net nog door Opitter gereden (Bree - Opitter - Neerglabbeek - Opitter - Bree). Als ik al voor uw deur gepasseerd zou zijn (met de viermaalvierwieler vandaag) dan was het zeker niet tegen 139 per uur :wink:
Greetz,

P@trick
Man in Black

Bericht door Man in Black »

p@rick schreef:...
Ben trouwens net nog door Opitter gereden (Bree - Opitter - Neerglabbeek - Opitter - Bree). Als ik al voor uw deur gepasseerd zou zijn (met de viermaalvierwieler vandaag) dan was het zeker niet tegen 139 per uur :wink:

Verdikke dan ben je idd gepasseerd, 100 mrt voor het voetbalplein, staat reclamebord :-)
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Pollemaddog

Bericht door Pollemaddog »

Beste orginisatoren
Ik kan nergens de vertrektijd van de tour in Martelange vinden ?
Grtz Pollemaddog
Man in Black

Bericht door Man in Black »

9u geloof ik
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Pollemaddog

Man in Black schreef:9u geloof ik
Dank ... dat wordt dan een laaaaaange dag
p@rick

Bericht door p@rick »

Inderdaad, ik plan thuis tegen 7 u te vertrekken :-?
Greetz,

P@trick
Pollemaddog

En het was een laaaange dag, 735km maar met plezier ... buiten mijn bottom gerekend, maar een schitterende dag in meer dan één opzicht.
Kurt en Christel bedankt voor de mooie rit en het amusement onderweg (geintje) ... we zijn toch allemaal thuis geraakt.
De velen die thuis gebleven zijn, bang voor de lange rit en/of bang voor een te warme dag hebben ongelijk gehad.
Zie al uit naar de rit in september.
Gert bedankt voor de company.
See you al next time.
Grtz Paul

Who does understand the Garmin logic ? ... I don't.
GertH

Bericht door GertH »

Kan Paul bijtreden: mooie rit!

Alleen - die off road stukken hadden voor mij gerust achterwege mogen blijven. Was dit zo bedoeld, of had mijn GPS een off day? Misschien dan voor de volgende keer even de offroad stukken aanduiden in de route :wink:

Vooral het stuk tussen Usch en Densbom in DE was "interessant": linkerhand aan koppeling, rechtervoet aan rem en vooral billen dichtgeknepen. Dat waren 3 boeiende kilometers. Respect en felicitaties aan piloot en bijrijder van de bordeaux RT die daar achter me aan hobbelden en rechtop zijn gebleven, het had bij mezelf niet veel gescheeld of ik had er gelegen.

Maar voor het overige heb ik mooie stukken van LUX en DE gezien en genoten van perfect motoweer - en van een een lekkere schnitzel in Aremberg.

Awel Paul, het was een leuk weerzien. Merci voor het gangmaken en tot een volgende keer.

G
Kurt-Gt 1600

Bericht door Kurt-Gt 1600 »

Hallo,
Bedankt dat jullie er allemaal waren :grin:
Wat betreft die off-road stukken, deze waren niet voorzien in de orginele route.
Ik heb dit overlegd met Noël en Janni, er moet zich ergens een probleem hebben voorgedaan in Garmin, een combinatie van nieuwe life-time kaarten, express, mapsource en basecamp :-(
Mijn excuses hiervoor!!!
Ik had nogthans veel tijd en vele mooie km in deze route gestoken om jullie een mooie dag te bezorgen, maar de software heeft ons op de ene of andere manier in de steek gelaten :cry:
Eerst janni alle bugs uit mijn systeem laten gooien en dan op naar de 8 september-rit

See you there

Christel & Kurt
Kurt-Gt 1600
"Don't drive faster than your guardian angel can fly"
p@rick

Bericht door p@rick »

Christel en Kurt,
Ook vanuit Beveren een dikke merci voor de mooie rit die je hebt voorbereid. Ik ben nu mijn achtste jaar lid, maar – shame on me - na twee openingsritten en een “gewone” clubrit was dit eigenlijk nog maar de vierde rit die ik als clubrit meereed. ’t Was er in ieder geval eentje om te onthouden, en om stukken uit te “lenen” voor wanneer ikzelf nog eens iets verzin in die regio.
Hier en daar een “beschaafd” stukje offroad kan voor mij geen kwaad, maar een eindje voorbij Usch, die 2 km bergop/bergaf door het bos, waar de weg niet meer was dan twee diepe karresporen bezaaid met mul zand en scherpe keien, ik kan me voorstellen dat een aantal fervente GS- en GS/A-rijders dat de hemel op aarde vinden, maar mijn voorrijder (met duo op 1200RT) en ikzelf vonden dat stukje toch net iets minder leuk. Maar we hebben het getrotseerd, dus eind goed al goed.
Eindbeoordeling van de rit/dag : :thumright:
Hoeveel moto's zijn er eigenlijk gisteren gestart in Martelange ?
Greetz,

P@trick
Plaats reactie