Waterdicht of niet?
Moderator: GVN
-
Relax
Re: Waterdicht of niet?
Alleen hier http://www.deleertentoutlet.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; nog koopjes te doen, maar Rukka is op.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Mijn Stadler heeft na 14 maanden de geest gegeven. Zo lek als wat aan de mouwen en het kruis. Is nu binnen voor herstelling.Dirk Pauwels schreef:Stadler: na 3 jaar en veel regen, nog steeds waterdicht en, heel belangrijk, snel droog. al 1 keer gewassen.
10 jaar garantie. Bij beschadiging (schuiver ed) kan de fabrikant het pak herstellen, in tegenstelling tot vele andere merken.
Voor mij toch zeer teleurstellend...
-
®win
- Contacteer:
Maar het wordt wel gerepareerd. BMW laat je dan in de kou staan ....stefke2 schreef:
Mijn Stadler heeft na 14 maanden de geest gegeven. Zo lek als wat aan de mouwen en het kruis. Is nu binnen voor herstelling.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
Dat is niet waar®win schreef:Maar het wordt wel gerepareerd. BMW laat je dan in de kou staan ....stefke2 schreef:
Mijn Stadler heeft na 14 maanden de geest gegeven. Zo lek als wat aan de mouwen en het kruis. Is nu binnen voor herstelling.
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Ze zijn naar Oudenaarde verhuisd.aantzeetje schreef:Richa... Moet je wel richting Brakel rijden.
Verder heb ik een fluo gele C-Change.
Brol...
Geel vergaat. Uitleg van de verkoopster bij Richa: "Ne witte auto verkleurt ook"
Knoppen vallen eraf.
Reflecterende stroken op de schouders pellen af.
Waterdicht? In't begin. Ze claimen dat hun "denappel-systeem" het ultieme is. Ik denk eerder dat ze de kledij waxen in de fabriek. Na verloop van tijd, of een wasbeurt, is de wax weg. En jij wordt nat.
R1200RT, again 

Mijn Revit Goretex pak na 850kilometer konstant in de regen allesbehalve waterdicht.
Ik denk dat ik eens dat Touratech pak ga aanschaffen zoals Michel mij dit aanraadde.
Zeker niet goedkoop maar wel 10 jaar garantie op dit pak.
Grtz,Geert
Ik denk dat ik eens dat Touratech pak ga aanschaffen zoals Michel mij dit aanraadde.
Zeker niet goedkoop maar wel 10 jaar garantie op dit pak.
Grtz,Geert
Ik denk dat je de C-Change technologie beter (nog) niet koopt en beter op GTX (Pro Shell) kan inzetten.
Het denneappel gebeuren staat blijkbaar nog niet op punt.
Het denneappel gebeuren staat blijkbaar nog niet op punt.
Als een Goretex niet dicht is mag je toch gaan reclameren denk ik, Gore staat garant voor zijn product en mij maak je niet wijs dat je nat wordt met echte Gore tex, zeker weten dat het nergens door een plooi binnen sijpelde??
Maand of 10. En het straffe is dat dit 2x gebeurd is hé en 2x een splinternieuwe vest gekregen. En ik geloof zelfs dat em een 3rde keer is terug gegaan omdat er een verkleuring optrad, en wederom een nieuwe vest gekregen.Relax schreef:Hou oud was die vest?
Grtz
Marc
Marc
Is het geen Streedgard(2 of 3) ipv Atlantis 
Just da was 't! Tja ik draag geen BMW dus ken die benamingen niet zo goedRBee schreef:Is het geen Streedgard(2 of 3) ipv Atlantis
Grtz
Marc
Marc
-
®win
- Contacteer:
Dat bedoel ik dus. Als je nog in de garantie zit (bij BMW 1 jaar) dan is er niets aan de hand. Wat dit twee maanden later geweest, dan stond je letterlijk in de kou ...GSMax schreef:Maand of 10. En het straffe is dat dit 2x gebeurd is hé en 2x een splinternieuwe vest gekregen. En ik geloof zelfs dat em een 3rde keer is terug gegaan omdat er een verkleuring optrad, en wederom een nieuwe vest gekregen.Relax schreef:Hou oud was die vest?
Groet,
Erwin
Erwin
Awel Erwin, ik ga het hem vragen sé. Kom er op terug 
Grtz
Marc
Marc
®win schreef:Dat bedoel ik dus. Als je nog in de garantie zit (bij BMW 1 jaar) dan is er niets aan de hand. Wat dit twee maanden later geweest, dan stond je letterlijk in de kou ...GSMax schreef:Maand of 10. En het straffe is dat dit 2x gebeurd is hé en 2x een splinternieuwe vest gekregen. En ik geloof zelfs dat em een 3rde keer is terug gegaan omdat er een verkleuring optrad, en wederom een nieuwe vest gekregen.Relax schreef:Hou oud was die vest?
Daar heb ik en niet ik alleen andere ervaringen mee. zoek een andere dealer eentje die wel een beetje soepel is. en ze zijn er!!
Richa C-Change pak... Jaartje (=45000km) redelijk waterdicht, daarna begon dat meer en meer door te laten. Kruis, buik, armen, ...
BMW Street Guard 3: na een jaar nog altijd waterdicht, en ook betere bescherming van de kraag dan de C-Change.
BMW Street Guard 3: na een jaar nog altijd waterdicht, en ook betere bescherming van de kraag dan de C-Change.
't Was dus de Streetguard. 1ste maal binnen na 6 maand omwille van een verkleuring, de nieuwe vest dan na 3 maand terug vervangen wegens kapotte rits, en de 3de nieuwe Streetguard opnieuw vervangen na 2 maand wederom voor een kapotte rits. Dealer in Antwerpen.®win schreef:Dat bedoel ik dus. Als je nog in de garantie zit (bij BMW 1 jaar) dan is er niets aan de hand. Wat dit twee maanden later geweest, dan stond je letterlijk in de kou ...GSMax schreef:Maand of 10. En het straffe is dat dit 2x gebeurd is hé en 2x een splinternieuwe vest gekregen. En ik geloof zelfs dat em een 3rde keer is terug gegaan omdat er een verkleuring optrad, en wederom een nieuwe vest gekregen.Relax schreef:Hou oud was die vest?
Grtz
Marc
Marc
-
Relax
Dat is dus gewoon zoals het hoort. Deden ze dat ook maar met de stukken op hun motoren.
-
®win
- Contacteer:
Ja, maar het geeft je wel te denken over de kwaliteit ... 
Groet,
Erwin
Erwin
-
adventure1200
Ik ben steeds heel tevreden met Hein Gericke ! Heb nu een terug een 2delig textiel pak Tricky IV Gore-Tex pasvorm perfect en betaalbaar maar het voornaamste , elke dag door weer en wind maar echt droog , greetz
Awel dat dacht ik ook...Soit voor mij geen BMW kledij, véél te duur, en er zijn betere/goedkopere alternatieven op de mark. OK er staat geen blauw/wit propellerke op, but who cares®win schreef:Ja, maar het geeft je wel te denken over de kwaliteit ...
Grtz
Marc
Marc
Danny schreef:Als een Goretex niet dicht is mag je toch gaan reclameren denk ik, Gore staat garant voor zijn product en mij maak je niet wijs dat je nat wordt met echte Gore tex, zeker weten dat het nergens door een plooi binnen sijpelde??
Zeker weten,Danny.
Zal eens met het pak langs de shop gaan waar ik dit heb gekocht.
Moet wel toegeven dat we konstant in de regen hebben gereden,de ene bui al wat feller dan de andere bui.
Misschien twee keer eventjes geen regen gehad maar dat is goed geweest voor 10 kilometer.
De rest van de trip (+/- 840 km) steeds regen gehad.
Pak 's avonds laten drogen en volgende ochtend nog met haardroger bezig geweest omdat de mouwen en de
broekspijpen nog steeds niet volledig droog waren.
Handschoenen was helemaal geen beginnen meer aan en heb ik in Lermoos gedumpt.
Tijdens "BMW Motorrad Days" nieuwe BMW Goretex handschoenen gekocht.
Grtz,Geert
Tip; als je je pak weg hangt is 't niet belangrijk of de buitenkant nu helemaal droog is of niet, de mouwuiteindes wel, dus hangt je vest altijd omhoog met de mouwen omhoog, meestal kan je wel een manchet met een velcro ergens aan de kraag kleven.
de dag erop hoef je niet met natte mouwuiteinde in je handschoenen te prutsen
Zeg nooit het kanny, vraag het eerst aan Danny !Danny schreef:Tip; als je je pak weg hangt is 't niet belangrijk of de buitenkant nu helemaal droog is of niet, de mouwuiteindes wel, dus hangt je vest altijd omhoog met de mouwen omhoog, meestal kan je wel een manchet met een velcro ergens aan de kraag kleven.
Grtz
Marc
Marc
-
Relax
Klopt. Als je maar niks vraagt over motoren. Kent ie niks van.