Hulpmiddel uitzetten pinkers
Moderator: GVN
Hulpmiddel uitzetten pinkers
.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 09:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Man in Black
Re: Hulpmiddel uitzetten pinkers
Een kunstduim? Nee geen ervaring mee 
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Wunderlich verkoopt natuurlijk graag en voor mij -met flinke pollekes- is dit weer één van hun zinloze gadgets.
De producenten en leveranciers van aftermarkt spullen zijn de laatste tijd nogal eens de pedalen kwijt als 't op echt functioneel aankomt.
Voor mij is 't niks voor iemand die jaren in de houtzagerij werkte misschien wel...
De producenten en leveranciers van aftermarkt spullen zijn de laatste tijd nogal eens de pedalen kwijt als 't op echt functioneel aankomt.
Voor mij is 't niks voor iemand die jaren in de houtzagerij werkte misschien wel...
-
SaP
- Contacteer:
Geen ervaring mee. Vraag me wel af waarom je het wil gebruiken.
Ben zelf een madam met kleine pollekes. Ik heb in het begin daar ook effe mee gezeten. Maar na een tijdje ben je weg met de techniek om op tijd en met t topje van je duim te pinken terwijl enkel de vingertoppen het stuur vasthouden. Het is effe wennen maar persoonlijk zou ik zo'n ding precies ni monteren.
Mijn pollekes zijn klein en fijn maar zeer behendig.
Sent from my E350 using Tapatalk 4 Beta
Ben zelf een madam met kleine pollekes. Ik heb in het begin daar ook effe mee gezeten. Maar na een tijdje ben je weg met de techniek om op tijd en met t topje van je duim te pinken terwijl enkel de vingertoppen het stuur vasthouden. Het is effe wennen maar persoonlijk zou ik zo'n ding precies ni monteren.
Mijn pollekes zijn klein en fijn maar zeer behendig.
Sent from my E350 using Tapatalk 4 Beta
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Danny schreef: Voor mij is 't niks voor iemand die jaren in de houtzagerij werkte misschien wel...
.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Man in Black
Nee geen ervaring mee
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
valt die niet zelf uit?
bij mijn k1200s valt die uit vanaf 3de of bij de eerst volgende bocht die ik instuur.
bij mijn k1200s valt die uit vanaf 3de of bij de eerst volgende bocht die ik instuur.
-
Chris Wils
Halo.
Ik heb er ook geen ervaring mee,maar toen ik enkele weken terug
bij de dealer was in Merhout ,om een afspraak te maken voor de
10.000km service beurt voor de R 1200 RT,heb ik hem ook gevraagd
waarom het zo lang duurt,voor de pinkers terug uitgaan?Hij vertelde mij,
dat ge die kunt laten afstellen op tijd(na enkele seconden,na het afdraaien)
afstand(normaal een 200 meter),of snelheid.
Ik ga volgende week binnen voor die 10.000km beurt,en die pinkers moeten
veel vroeger uitgaan,het is te gevaarlijk,als ge naar rechts draait op een T splitsing,
en 50 meter verder is een straatje rechts,als daar een Auto uitkomt,en die chauffeur
denkt:die pinkt dus die moet hierin,en de baan opkomt,is er een probleem.In Lille is er
zo,n straatje,als ik van Gierle kom,en naar de snelweg wil,draai ik rechts af,en na
50 meter is er zo,n straatje,en daar staan wel eens Auto,s te wachten om de baan over te
steken richting Herentals.
Vraag het eens aan een dealer.
Salu.
Chris.
Ik heb er ook geen ervaring mee,maar toen ik enkele weken terug
bij de dealer was in Merhout ,om een afspraak te maken voor de
10.000km service beurt voor de R 1200 RT,heb ik hem ook gevraagd
waarom het zo lang duurt,voor de pinkers terug uitgaan?Hij vertelde mij,
dat ge die kunt laten afstellen op tijd(na enkele seconden,na het afdraaien)
afstand(normaal een 200 meter),of snelheid.
Ik ga volgende week binnen voor die 10.000km beurt,en die pinkers moeten
veel vroeger uitgaan,het is te gevaarlijk,als ge naar rechts draait op een T splitsing,
en 50 meter verder is een straatje rechts,als daar een Auto uitkomt,en die chauffeur
denkt:die pinkt dus die moet hierin,en de baan opkomt,is er een probleem.In Lille is er
zo,n straatje,als ik van Gierle kom,en naar de snelweg wil,draai ik rechts af,en na
50 meter is er zo,n straatje,en daar staan wel eens Auto,s te wachten om de baan over te
steken richting Herentals.
Vraag het eens aan een dealer.
Salu.
Chris.
Interessant. Enig idee hoe de motorfiets besluit dat er een bocht genomen werd?daveke79 schreef:valt die niet zelf uit?