Gasklephuis
Moderator: GVN
-
arnodoomen
- Contacteer:
Gasklephuis
Hallo, Ik heb rammelende gasklephuizen op mijn r1100rt maar ik kan 2 goede overnemen van iemand. Zijn deze allemaal hetzelfde van de r1100 rt of zit er verschil in.Weet iemand hier een antwoord op .mvg.Arnold.
Re: Gasklephuis
model voor de 7de maand en model vanaf 07/96... effe passen dus, rammelen is trouwens geen probleem zolang je stationair mooi en regelmatig blijft
In Nl bij Oscar laat je ze reviseren voor een 100€ 't stuk, een wintermogelijkheid
In Nl bij Oscar laat je ze reviseren voor een 100€ 't stuk, een wintermogelijkheid
-
arnodoomen
- Contacteer:
Loopt nog goed stationair ,dank je
-
Dirk Pauwels
linkse rammelt niet vaak, rechtse heel vaak. Het is lastig als je erop begint te letten, maar zoals Danny zegt heeft het pas een invloed als de speling heeeel groot wordt. Als je 2 goeie kan vinden 2dehands, zou ik naar de partnummer kijken die erin gegraveerd is, al denk ik dat alle gasklephuizen na 96 voor de GS/RT en RS het zelfde zijn. Pre 96 verschilt de aansluiting/bediening van de gaskabels (geen junction box)
Hou er wel rekening mee dat je moet synchroniseren na uitwisseling en het is een beetje knoeien met de o ringen om ze terug tussen de luchtfilter buizen te krijgen. Ook oppassen met de luchtfilter box zelf, die barst/scheurt vrij snel bij te veel wringen of aanspannen
Hou er wel rekening mee dat je moet synchroniseren na uitwisseling en het is een beetje knoeien met de o ringen om ze terug tussen de luchtfilter buizen te krijgen. Ook oppassen met de luchtfilter box zelf, die barst/scheurt vrij snel bij te veel wringen of aanspannen
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
arnodoomen
- Contacteer:
Ik heb bij mij nog niet kunnen kijken naar de nummers die op mijn gasklephuizen staan de kappen zitten er nog op .Maar ik heb ze toch mee genomen op het oog zien ze hetzelfde er uit en het nummer dat onder op staat is bing 75/45/111en 75/45/112 en de gasklep regelsensor die er op zit is van bosch en no 0 280 122 201. Ze zijn vervangen omdat de motor af en toe ineens er mee stopte en na een paar keer starten het weer deed .De storing was er volgens de persoon niet uit en bleek later ergens anders in te zitten.De prijs was zodanig dat ik ze niet kon laten liggen .en als ze niet passen kan ik er mischien iemand anders mee blij maken .m.v.g.