Reizen met kids 2: USA

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Bedankt Gerard, dat was idd een reis van mijn leven :king:
Dag 17 Visalia-->Los Angeles--->434 km
Los Padres Park is minder bekend maar een ultieme kick voor bochtenliefhebbers, in Bakersfield hebben we een stop, daarna wordt het saai :-( op de weg in vergelijk met de voormiddag, vanaf de Pacific Coast Afbeelding Afbeelding wordt het weer en heel pak frisser 22° dus een trui is een luxe Afbeelding Santa Monica in zicht, mijn Moniqske was er niet :cry:
Dag 18 Bezoeken we Hollywood Afbeelding Afbeelding iedereen zal deze auto wel kennen hé, das ene voor rijke doppers :lol:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Als je een van deze op kan eten moet je niet betalen
Afbeelding Hollands jongste heet, rarara, wat verbergt zijn voet
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding alle soorten te huur
Afbeelding heel de groep
Motors afleveren :cry: :cry: :cry 5110 km meer op de teller, 96.369 op de Golgwing
Afbeelding Laatste avondmaal, in de bar heb ik voor het eerst geproefd van verschillende "Jack Daniels" :drunken:
's nachts nog een lichte aardbeving meegemaakt, vroeg uit bed en de rest van de dag int vliegtuig gezeten en men roes uitgeslapen
Volgend jaar rijden Berry, Jacko, Neil en Paul in de Canadian Rockies, spijtig dat ik er niet bij ben :cry: :cry: :cry:
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
Plaats reactie