Ritje Merelbeke Kortrijk iemand ?
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Ritje Merelbeke Kortrijk iemand ?
Hoi,
Heeft iemand een ritje liggen van grofweg Merelbeke richting Kortrijk, kleine baantjes, formaat Garmin bij voorkeur ? Zo ja, graag seintje via PB AUB.
groeten,
Danny
Heeft iemand een ritje liggen van grofweg Merelbeke richting Kortrijk, kleine baantjes, formaat Garmin bij voorkeur ? Zo ja, graag seintje via PB AUB.
groeten,
Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
-
stropke
Re: Ritje Merelbeke Kortrijk iemand ?
Heb hier nog wel een route
Maar weet niet hoe ik ze kan versturen via PB
Doei
Stropke
Maar weet niet hoe ik ze kan versturen via PB
Doei
Stropke
Fun....is not a straight line
Is nochtans heel simpel. Op uw Garmin toestel: instellingen: "kortere afstand" en ge vinkt alles bij "te vermijden" aan (dus geen autobhan, geen snelwegen, etc) Zijt maar zeker dat uw toestel u over kleine wegen zal sturen....
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
-
Frans
Meestal is uw stelling juist, maar ik denk in dit geval dat hij gewoon langs de kortrijkse stnwg zal rijdenGSMax schreef:Is nochtans heel simpel. Op uw Garmin toestel: instellingen: "kortere afstand" en ge vinkt alles bij "te vermijden" aan (dus geen autobhan, geen snelwegen, etc) Zijt maar zeker dat uw toestel u over kleine wegen zal sturen....
(ik heb het niet gecontroleerd op gps)
Ik zal eens proberen via die kortste weg enz. Maar Ik heb via basecamp een route gemaakt en zoveel mogelijk kleine wegen gebruikt en daarbij dorpskernen vermeden. Hou ik achter de hand als alternatief ...
-
Relax
Kortrijksesteenweg? Veel natuurlijk schoon. Allé, 't kan ook kunstmatig zijn.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Aha, die steenweg is dan zoiets als de chaussee d'amour omgeving sint-truiden ! Niet echt wat ik bedoel met mooie baantjes 
Danny
Danny
hoi effe snel een route gemaakt , kunt deze aanpassen in mapsource ofzo .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
zx6r - zx9r -cbr929 2x - speed triple 1050 - moto morini granpasso - K1200r sport - Tiger Explorer
@ stropke steek het bestand in een RAR file en zo kun je het wel op de site zetten 
zx6r - zx9r -cbr929 2x - speed triple 1050 - moto morini granpasso - K1200r sport - Tiger Explorer