Ik weeralfa schreef:Bob,
Zal mij vergist hebben met iemand die heel easy is

Moderator: GVN
Ik weeralfa schreef:Bob,
Zal mij vergist hebben met iemand die heel easy is
Relax schreef:....., is wel érg kort door de bocht. Wat je ten andere niet kunt met zo'n chopper.
alfa schreef:Wat heb je aan dat overschot van vermogen ?
100 Pk en 120 koppel is meer dan genoeg.
Inderdaad en verslavend.®win schreef:Ik heb een GTL omdat het gewoon een fantastische fiets is die waanzinnig lekker rijdt....
wooter schreef:Ik wil een K1600GT omdat ik voor BE met de RT wel genoeg vermogen heb, maar in DE vind dat ik tekort kom...
Juist. K1600GT sinds 04/2012. 36000km. Deze machine hiertoe verre van blooper. Super na 3 RT's.®win schreef:Ik heb een GTL omdat het gewoon een fantastische fiets is die waanzinnig lekker rijdt....
alfa schreef: En kan je niet ontkennen dat R1200R of R1200GS in bochtige wegen de K1600GTL naar huis rijdt.
Het gewicht speelt hem parten en het koppel onbreekt in lage toeren.
... I rest my case.alfa schreef:Klopt
So did we!Danny schreef:Ik volgde dit topic met aandacht tot aan de ontknoping...
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 00#p405051" onclick="window.open(this.href);return false;®win schreef:alfa schreef: En kan je niet ontkennen dat R1200R of R1200GS in bochtige wegen de K1600GTL naar huis rijdt.
Het gewicht speelt hem parten en het koppel onbreekt in lage toeren.
Ligt helemaal aan de rijder en zo te lezen heb je nog geen meter op de K1600 gereden....
Wat voor moto het ook is, meestal ligt het aan het manneke dat er mee rijdtalfa schreef:@C5,
Knap man .
Nog een traktor van een erf en je hebt een totaal ander filmpje .dikke![]()
@Frans ,
Maar die verwachten van deze toermotor toch iets meer onderin gezien de cijfers.
Speling van cardan word ook dikwijls vermeld.
ps. Als je over moto een mening geeft eindigd het altijd ,
" ja , wij zullen u eens leren rijden of probeerd ons maar eens te volgen enzo..."
Heeft niets met mening van type motor te maken .
Als je de kinderziekten (speling cardan , log stapvoets rijden enz..)van deze moto niet wilt herkennen volgens allerlei rijtesten
Ja , dan houd het op.