K1600GT in sportuitvoering
Moderator: GVN
-
costerke
K1600GT in sportuitvoering
BMW voorziet een sportuitvoering op de K1600GT.
http://www.demotorsite.be/content/my-20 ... 00gt-sport" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten Rudy.
http://www.demotorsite.be/content/my-20 ... 00gt-sport" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Re: K1600GT in sportuitvoering
laat je niet bedotten é , is eigenlijk dezelfde motor maar de kleuren zijn anders (velgen zwart enz ) , heb ik ergens gelezen
don't shoot me
Ziet er natuurlijk sportiever uit met zulke kleurstellingen
Ziet er natuurlijk sportiever uit met zulke kleurstellingen
zx6r - zx9r -cbr929 2x - speed triple 1050 - moto morini granpasso - K1200r sport - Tiger Explorer
-
Dirk Pauwels
"sport" uitvoering
Hoe komen ze erop..... Vraag mij af hoeveel het studie bureau dat hiermee op de proppen kwam gekost heeft.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Bij de auto's rijden er zo honderden rond en daar stelt niemand zich vragen bij he mannen.
ze willen gewoon verkopen en dan kan een kleurke een model zodanig opfrissen of een andere look geven dat mensen die tot op heden omwille van de saaie kleuren aan de kant bleven staan nu toch kopen.
Meer moet je daar niet achter zoeken... what's in a name.
ze willen gewoon verkopen en dan kan een kleurke een model zodanig opfrissen of een andere look geven dat mensen die tot op heden omwille van de saaie kleuren aan de kant bleven staan nu toch kopen.
Meer moet je daar niet achter zoeken... what's in a name.
-
Man in Black
Juist, hoeveel van de GSA's die er verkocht zijn worden effectief voor terrein gebruikt waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn?
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
Nick
Antwoord is simpel. ALLEMAAL ...Man in Black schreef:Juist, hoeveel van de GSA's die er verkocht zijn worden effectief voor terrein gebruikt waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn?
De GS is te zwaar om uitputtend veldwerk te verrichten.
Hij is in eerste instantie een reisinduro.
Lange afstanden vreten en waar het wegdek even lijkt te verdwijnen kan hij zich even uit de slag trekken.
Jammer dat er dan nog geen sportieve uitlaten op staan.... 
Iwan de Verschrikkelijke

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL
-
Man in Black
ik denk antwoord heel weinig, de GSA heeft juist spaakvelgen, langere veerweg, hogere bodemspeling, grotere actieradius, allerlei beschermingen, ... dus duidelijk bedoeld voor (lichte) offroad of lange afstandreizen alla Marocco e.d. reizen.Nick schreef:Antwoord is simpel. ALLEMAAL ...Man in Black schreef:Juist, hoeveel van de GSA's die er verkocht zijn worden effectief voor terrein gebruikt waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn?
De GS is te zwaar om uitputtend veldwerk te verrichten.
Hij is in eerste instantie een reisinduro.
Lange afstanden vreten en waar het wegdek even lijkt te verdwijnen kan hij zich even uit de slag trekken.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
Nick
Man in Black schreef: ik denk antwoord heel weinig, de GSA heeft juist spaakvelgen, langere veerweg, hogere bodemspeling, grotere actieradius, allerlei beschermingen, ... dus duidelijk bedoeld voor (lichte) offroad of lange afstandreizen alla Marocco e.d. reizen.
Heerlijk zo'n 'beschermingen'. Als je er minuut mee in de modder rijdt bladert de verf eraf en barsten ze in stukken uiteen ...
Bij 'braak' zegt meneer BMW ... de garantie vervalt, omdat hij gebruikt is voor doeleinden waar hij niet voor gemaakt is meneer.
Twee keer vallen op de keien en uw cilinderkopbeschermers slaan lek ...
Waaw ... Super zo'n off-roaderke.
-
Man in Black
ist waar? dan heb ik een verkeerd beeld van de GSA. Komt dan waarschijnlijk door spectaculaire foto's van GSA's in de bergen of woestijnen en jungle's 
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
Relax
Juist. Licht offroad werk is plezant, maar meer mag je niet verlangen. Verharde berg- of veldwegen zijn ok. Geen nat, geen prut,...
Er zijn er natuurlijk die met de GSA het zwaardere werk doen, maar die staan uren aan het ding te zeulen als ze weer 'ns plat gaan en net dat lijken ze fijn te vinden. Kijk maar 'ns op FB bij de GS-club. Plezant om te bekijken.
En dan heb je een paar uitzonderingen die het er wel mee kunnen, oa die van de brochures (die dan wel meestal bergen opzoeken, waar het hard is). Maar die geven de motor die ze net aan gort reden gewoon weer terug aan hun werkgever, na de foto's en filmpjes.
Er zijn er natuurlijk die met de GSA het zwaardere werk doen, maar die staan uren aan het ding te zeulen als ze weer 'ns plat gaan en net dat lijken ze fijn te vinden. Kijk maar 'ns op FB bij de GS-club. Plezant om te bekijken.
En dan heb je een paar uitzonderingen die het er wel mee kunnen, oa die van de brochures (die dan wel meestal bergen opzoeken, waar het hard is). Maar die geven de motor die ze net aan gort reden gewoon weer terug aan hun werkgever, na de foto's en filmpjes.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
sjezer
- Contacteer:
Toen ik den titel boven dit topic las had ik al visioenen van en K1600GT met clip ons, öhlins-vering, 40pk winst en bandenwarmers die vol automatisch zichzelf in de kuip en koffers plooien als ge 't spel start
is't just een ander kleurke en een ander ruitje! Gaan ze de K1600 reeks beginnen afkoken ja?
is't just een ander kleurke en een ander ruitje! Gaan ze de K1600 reeks beginnen afkoken ja?
'08 R1200R : BMC luchtfilter + Memjet + Laseruitlaat lijn + Wilberswinkel voor en achter = Feest!
Een nog lagere ruit? En ik vind de huidige ruit al brol...
Als je in de wind wil zitten, koop dan een naked. Veel wind voor veel minder geld
Als je in de wind wil zitten, koop dan een naked. Veel wind voor veel minder geld
R1200RT, again 

-
De Wolf Ronny
- Contacteer:
hey mannen
Afgelopen zaterdag mijn K1600GT SPORT afgehaald bij mijn dealer en dus nog niet veel km gereden ; maar ik moet toegeven dat het een prachtige ervaring is om mee te rijden.
met het kleine scherm nog geen enkele last ondervonden van overdreven veel wind.
ik had op mijn vorige motor een K1300GT een hoog vstream scherm geplaatst en ik had meer last van wind en turbulentie dan op de 1600GT SPORT.
De Zithouding is ook veeeeel beter dan op mijn 1300 en dus veel minder last van rugpijn en pijn in mijn hals.
Dus het hoeft niet altijd negatief te zijn he
tot in den bocht
Afgelopen zaterdag mijn K1600GT SPORT afgehaald bij mijn dealer en dus nog niet veel km gereden ; maar ik moet toegeven dat het een prachtige ervaring is om mee te rijden.
met het kleine scherm nog geen enkele last ondervonden van overdreven veel wind.
ik had op mijn vorige motor een K1300GT een hoog vstream scherm geplaatst en ik had meer last van wind en turbulentie dan op de 1600GT SPORT.
De Zithouding is ook veeeeel beter dan op mijn 1300 en dus veel minder last van rugpijn en pijn in mijn hals.
Dus het hoeft niet altijd negatief te zijn he
tot in den bocht
Laatst gewijzigd door De Wolf Ronny op 20 okt 2013, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW K1600GT SPORT owner
-
costerke
Veel rijplezier en veilige km met je nieuwe moto.De Wolf Ronny schreef:hey mannen
Dus het hoeft niet altijd negatief te zijn he![]()
tot in den bocht
Groeten Rudy
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.