die heb je niet nodig ,ik werk al jaren zonder de basis kaart,deze hebben ze bij Garmin er uitgehaald toen mijn toestel in herstelling was,en heb nooit problemen mee gehad
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Naar het schijnt geeft het niet hebben van de basiskaart problemen bij het uitzoomen omdat de kaartopbouw dan heel traag is. Ook zou het problemen geven met de routering.
Op JaVaWa DM kwam er de melding dat mijn toestel niet naar behoren zou werken als de basiskaart er niet opstaat. Dus voor de zekerheid heb ik ze er weer opgezet. Probleem is dus opgelost.
Suzuki Bandit 600 - Honda CB 600 - BMW R 1150 R - BMW K1300 GT
niets van gemerkt bij het in en uitzoomen even snel als er voor,routering werkt perfect ,want daar heeft de basis kaart niets mee te maken ,die is namelijk niet routerbaar
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
aan g4speed
Waar heb je de basiskaart dan gevonden.
Zou wel eens een oplossing kunnen zijn voor mijn probleem.
Bij grotere routes duurt het heel lang eer de overzichtskaart opgebouwd wordt. Hij laadt alles in detail en komt dan rekenkracht tekort.
jo schreef:aan g4speed
Waar heb je de basiskaart dan gevonden.
Zou wel eens een oplossing kunnen zijn voor mijn probleem.
Bij grotere routes duurt het heel lang eer de overzichtskaart opgebouwd wordt. Hij laadt alles in detail en komt dan rekenkracht tekort.
Ik heb de basiskaart gekregen van een vriend. Ik zal ze via pb doorsturen.
Suzuki Bandit 600 - Honda CB 600 - BMW R 1150 R - BMW K1300 GT