Nieuwe eigenaar van R1150R
Moderator: GVN
-
DanielR1150R
Nieuwe eigenaar van R1150R
Beste beemers, ben nu al een week de trotse eigenaar van een R1150R van 2003 en ben er reeds aan verslaafd. Mijne K75S heb ik verkocht, omdat ie toch wat een te sportieve houding had voor mij. Nu wil ik deze motorfiets op en top in goede conditie houden. Ik had dan ook graag wat tips ontvangen hoe je alles aan de motorfiets kunt opkuisen (uitlaat, velgen, zadel, motorblok, schijfremmen enz...) zonder schade toe te brengen aan de onderdelen. Bestaat er ook een digitale handleiding(pdf) over het onderhoud en techniek van deze motorfiets?
-
Synchro Bob
- Contacteer:
-
Luc Hagenaars
Welkom
hallo beste,
proficiat met je aanwinst,veel plezier en veilige KM gewenst
gewoon kuisen met gezond verstand,voor het hardnekkige vuil bestaan er produkten in de handel.
Luc
proficiat met je aanwinst,veel plezier en veilige KM gewenst
gewoon kuisen met gezond verstand,voor het hardnekkige vuil bestaan er produkten in de handel.
Luc
free rider R1150R
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
welkom nieuwe beemerrijder.
hier op het forum zal je veel van de gestelde vragen terugvinden via de zoekfunctie.
nog veel plezier gewenst
hier op het forum zal je veel van de gestelde vragen terugvinden via de zoekfunctie.
nog veel plezier gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
g.albrechts
-
DanielR1150R