Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
BMW Club Vlaanderen GS Rijders
Vrijdag 1 november 2013
Samenkomst: 09U30 Vertrek: 10U00
Vertrek en aankomst: Brasserie "The One For You" Grote Markt Tienen http://www.theoneforyou.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
De rit is +/- 230km
"GS rijders allen op post"
A day without motorcycling, is a lost day Lid BMW MC VL
JoBRT schreef:Enkel voor GS?
Of beter gezegd verlaten jullie de verharde wegen?
Is een rit georganiseerd door BMW Club Vlaanderen GS rijders, maar is on-road enkele kasseistroken en veel bochten maar geen off-road.
Groetjes
Thone Marc
Merci voor de schone rit en het gezelschap.
Het was een leuke bende
Grtn,
Bart[/quote]
Is graag gedaan, je kan me altijd je mailadres geven, Ik maak nog al regelmatig ritten en ga ze meestal op voorhand verkennen, dan kan je desnoods mee !!
Stuur maar PB als je interesse heb.
Groetjes
Marc
Marc t was fijne rit, badeenden, Lala van de teletubbies, een heks, geile motoren en zelf een gehandicaptenbusje.
Hele dag "zabber" op onze kop maar da was ni erg. En af en toe de moto is goe voelen schuiven (en anderen zien schuiven) maar steeds recht gebleven.
Daar kunnen we allemaal tegen.
Mercikes en tot zondag!
Ik heb al vanuit verschillende hoeken leuke reacties gekregen, ik vond het ook super dat de opkomst zo groot was 44 GSen
We gaan dat zeker volgend jaar overdoen, we zijn ook met enkele GSers aan't brainstormen om een mixt tss on- en soft off road te maken !!!
maar daar horen jullie later wel van.
Groetjes
Marc