De beslissing is genomen, na bijna 20 jaar Pan European waaronder 4 van het type ST1300 gaat er uiteindelijk toch een BMW in de garage komen te staan.
Ik ben woonachtig in Mortsel bij Antwerpen en heb de respectabele leeftijd van 52 jaar bereikt. Mijn grootste hobby is genieten van het motorrijden in al zijn facetten en dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen. Daar hoort uiteraard ook het plannen van reizen bij waar ik er toch 2/jaar met de motor probeer te doen.
Velen vrienden lezen deze berichten met ongeloof. Ik heb nml de eer gehad om, samen met een aantal vrienden, de drijvende kracht en medeoprichter te zijn van het Belgische Pan Europeanforum (
http://www.pan-european.be/forum" onclick="window.open(this.href);return false; )en nadien de eerste voorzitter van de VZW Club Pan European.Be te worden. Het is dan ook met pijn in het hart dat ik deze beslissing genomen heb. De St1300 was voor mijn doeleinden (dagtrips en reizen) een ideale bondgenoot. Om reden dat Honda na 12 jaar nog steeds met geen degelijke vervanger op de proppen komt dien ik maar eens "vreemd te gaan" (wat ook plezant kan zijn hé

).
Ik heb na veel gelezen en proefritten gemaakt te hebben dan ook gekozen om uiteindelijk een bestelling te plaatsen voor een nieuwe K1600GT. Deze zal begin 2014 ingeschreven worden en hopelijk zijn sneeuw en ijs vlug uit het land verdwenen zodat we van deze nieuwe machine kunnen genieten. Ik hoop dan ook van ganser harte dat dit nieuwe speeltje mij evenveel plezier kan geven en nooit in de steek laat tijdens onze omzwervingen.
Wat betreft dit forum, ik hier al op heel wat vragen die in mij opkwamen een degelijk antwoord kunnen vinden en zal deze in de toekomst wellicht ook nog wel vinden. Er zitten zelfs al een aantal vragen in mijn gedachten die ik op het K-forum dan straks ook wel zal plaatsen.
Beste Motorvrienden, hopelijk kan ik ook hier mij vlug thuis voelen en komen we elkaar in één of ander bocht wel eens tegen. De neiging die ik heb om een BMW die mij in de bergen of bochten voorbij gaat aan het wiel te gaan plakken zal mij wel niet vlug vergaan maar zal er nog meer plezier aan beleven dat het nu met dezelfde techniek zal zijn