(naar de sporthal van Eeklo met de moto, of wa gadde gedacht?

Moderator: GVN
Pat dura acepatrick k100 schreef:met ultegra en ksyrium wielkes das goe veloke hé
Nee Pat 10s de eerste serie maar heel weinig gebruiktpatrick k100 schreef:4give me bad eye's .nog ne 9-speed da wel hé
1 vitesse ofte Singlespeed Patrick met de MTB...patrick k100 schreef:ja moede zeker vooruit gaan he mé 10 speed,we kunnen hier nog toeristenclubke méé de velo maken ook.
basty schreef:Vandaag bij Point 2 in Leuven. Scherm van mijn ZUMO 550 laten vervangen en gelijk een bluetooth headset bijgekocht in vervanging van mijn Jabra/Senheiser oortjes.
![]()
OK, maar dan nog, het is dus een feit dat ze het wel kunnen (als ze willen)... En bij mij wilden ze dan blijkbaar nietbasty schreef:Neen Patrick, een beetje verkeerd neergeschreven door mij. Vorige week zaterdag binnengebracht en woensdag was de Zumo hersteld, gisteren gaan ophalen. Point 2 kon het toestel ook naar Garmin opsturen maar dan was de wachttijd onbekend en de kostprijs 2 x zo duur (wel met 6 maanden garantie van Garmin). GRZZ Frank
Groot voordeel nu is dat je het lifetime-abonnent dat bij je Zumo 550 hoort kan blijven gebruiken, als je van Garmin een ander toestel toegestuurd krijgt, is de kans groot dat je lifetime niet meer geldig is op het nieuwe toestel. Tenzij ze bij Garmin Belux een effortje willen doen en je bestaande abonnement overzetten op het nieuwe toestel.basty schreef:Had eerst via mail mijn vraag gesteld, zie hieronder het antwoord. Zij hebben mij kort daarna per mail laten weten dat de schermpjes geleverd waren. Toestel binnengebracht en zoals gezegd binnen een paar dagen hersteld. Kostprijs 49 € voor het schermpje en 20 € werkuren. In verband met de waterdichtheid dat zullen we moeten ondervinden. In ieder geval binnenshuis werkt het scherm terug perfect. Blijkbaar kunnen de schermpjes minder goed tegen extreme warme temperaturen en de problemen zijn inderdaad begonnen op onze Ardèche motorreis ll.
Hallo Frank,
Je kan je GPS-toestel bij ons binnenbrengen, zodat wij het naar Garmin kunnen opsturen.
Hou er rekening mee dat de herstelkosten tussen de 120 en 170 euro kunnen bedragen : voor dat geld krijg je dan wel een volledig nieuw toestel type Zumo 550, waarop je 6 maanden garantie hebt.
Een tweede optie is dat wij je toestel laten herstellen door onze eigen technische dienst. Dan wordt het defecte scherm vervangen door een nieuw aanraakscherm. Dit zal ongeveer 90 euro kosten (nieuw scherm plus werkuren).
Indien we je toestel naar Garmin moeten opsturen voor omruiling door een nieuw toestel, zal je je toestel 3 à 4 weken moeten missen.
Indien wij de herstelling door onze eigen technische dienst laten uitvoeren, zal je je toestel een kleine week moeten missen.
Let wel : op dit moment hebben we geen vervang-schermpjes meer op stock, maar die zouden in de loop van de komende weken wel weer moeten binnenkomen. Als je wil geef ik je een seintje van zodra die nieuwe aanraakschermpjes weer op stock zijn.
Met vriendelijke groeten,
Thierry
Waypoint Leuven
Diestsesteenweg 31
B-3010 Kessel-Lo
Garmin zet die steeds mooi over op nieuwe toestel bij een swap in of uit garantie. Ze koppelen nieuw toestel serienr. met jou garmin account, zodat alles wat gekoppeld was aan defecte toestel ook beschikbaar is op ontvangen 'nieuw' toestel.als je van Garmin een ander toestel toegestuurd krijgt, is de kans groot dat je lifetime niet meer geldig is op het nieuwe toestel.