De motovest van mijn vriendin,merk is REVITT,ze heeft een lichtblauwe kleur en is maat 42,ze is niet nieuw maar zeker niet versleten.
Je kan ze eventueel eens komen passen te Mechelen.
Ik kan eventueel een foto mailen hier op het forum zetten lukt mij niet
Prijs:GRATIS
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Leg ze maar opzij voor mij, ik kan er zeker nog iets mee doen
Zal wel is afpsreken om langs te komen.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
spoorman schreef:De motovest van mijn vriendin,merk is REVITT,ze heeft een lichtblauwe kleur en is maat 42,ze is niet nieuw maar zeker niet versleten.
Je kan ze eventueel eens komen passen te Mechelen.
Ik kan eventueel een foto mailen hier op het forum zetten lukt mij niet
Prijs:GRATIS
Kan er iemand iets doen met een klassieke 17"-computer-monitor ? Dus met beeldbuis, géén flatscreen...
Gratis natuurlijk.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Nog twee toestellen die hier al enkele jaren werkeloos staan, en waarmee ik misschien iemand anders (eventueel jeugdbeweging, school...) gelukkig kan maken :
Sony cd-speler type CDP-XE300 incl afstandsbediening
Sony dvd-recorder type RDE-GX-300 incl afstandsbediening en handleiding (enkel dvd-recording, geen ingebouwde harddisk, kan evenwel ook gebruikt worden als gewone cd- of dvd-speler).
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Gratis af te halen in Antwerpen of verzending via forumpost : rood lederen motopak voor kinderen die occasioneel meerijden. Enkele jaren geleden gratis gekregen van Jo De Paepe, nu mijn kinderen te groot geworden zijn voor dit pak wil ik er (met akkoord van Jo) iemand anders een plezier mee doen.
Geschikt voor een kind van om en bij de 1,50 meter groot. Lengte broekspijp (binnenbeen, van kruis tot onderaan) = 60 cm. Lengte mouw (van oksel tot onderaan) = 40 cm.
Bob schreef:Gratis af te halen in Antwerpen of verzending via forumpost : rood lederen motopak voor kinderen die occasioneel meerijden. Enkele jaren geleden gratis gekregen van Jo De Paepe, nu mijn kinderen te groot geworden zijn voor dit pak wil ik er (met akkoord van Jo) iemand anders een plezier mee doen.
Geschikt voor een kind van om en bij de 1,50 meter groot. Lengte broekspijp (binnenbeen, van kruis tot onderaan) = 60 cm. Lengte mouw (van oksel tot onderaan) = 40 cm.
Dat wil ik wel graag komen ophalen dan...dochter wil vanaf volgend jaar meerijden >__< hopelijk is Jo akkoord ^__^
Ok, ik hou het opzij. Geef per PB eens wat tijdstippen door wanneer je zou kunnen langskomen, ik woon op 't Kiel, exact adres bezorg ik je dan ook via PB.
PS : dat akkoord van Jo had ik al op voorhand, was dus geen vraag mzar een mededeling
Bob schreef:. Enkele jaren geleden gratis gekregen van Jo De Paepe, nu mijn kinderen te groot geworden zijn voor dit pak wil ik er (met akkoord van Jo) iemand anders een plezier mee doen.
ik denk da Jo daar niet meer in kan.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Bob schreef:. Enkele jaren geleden gratis gekregen van Jo De Paepe, nu mijn kinderen te groot geworden zijn voor dit pak wil ik er (met akkoord van Jo) iemand anders een plezier mee doen.
ik denk da Jo daar niet meer in kan.
'k heb er trouwens nooit ingekunnen Was het pakje van mijn oudste zoon
Daar een groot energie - en afvalbedrijf onder NDA dit toepast en zonder rekening te houden met mij.
Plaats ik de werkwijze gratis voor iedereen op internet . 01/02/2014
Maak van je gazon in zomer blokken om in winter te verwarmen in allesbrander. http://carisfire.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door alfa op 02 jan 2014, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er hier nog iets mee?
2 nagelnieuwe afdichtingsringen voorvork R1150GSA, liggen hier toch maar te liggen
grtjs
Kris
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen