foto's van de 7de schoonbroersrit (11 september)

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Atmikes
Contacteer:

foto's van de 7de schoonbroersrit (11 september)

Bericht door Atmikes »

Beste medemotards,

Eerst even dit, voor alle duidelijkheid: de website achter de link "Atmike's" staat volledig los van de BMW-MC-VL, de teksten zijn in volledige vrijheid opgesteld en reflecteren dus allen de mening van de auteur.(in dit geval als grap bedoeld!)

klik hier voor de foto's van de 7de schoonbroersrit

of

hier voor een zeer kort verslagske, of toch niet?

motorgroeten

Michel 'S'

alle reactie's welkom (wel ewa properkes houden hé)
Foto's en verslagen van alle BMW ritten steeds te vinden op www.atmikes.be
lid geweest... maar nu zonder tweewieler
Hendrik RT
Contacteer:

sorry Dames,sorry Heren sorry

Bericht door Hendrik RT »

De "schorsing"is wel een straf die ik mezelf opgelegd heb omdat ik vind dat ik tegen de heer MAC te ver ben gegaan.
Het spijt me mijnheer MAC.
Ik dacht alleen maar door het publiceren van wat fotos en"luchtige" verslagjes de popularisatie van de BMW clubritten te verhogen.
Natuurlijk als men erover spreekt dan komt er meer belangstelling zowel van de clubleden voor mijn moeite,dat is ook plezant,maar ook van andere BMW rijders om lid te worden van de BMW club om alzo deel te kunnen nemen aan de prachtige ritten.
Sorry voor de misverstanden die ik hierdoor veroorzaakt heb,blijkbaar was dat niet iedereen zo duidelijk en hebben ze de Atmikes site van (hopelijk nog)mijn maat aanzien als een onderdeel van de club en heb ik hem alzo in een lastig parket gebracht t.o.v. van de club
Blijkbaar hebben we op die korte tijd ook al een paar "echte" fans,dank daarvoor.
Nogmaals sorry.Nog een leuke dag iedereen en tot binnenkort op een van de volgende ritten!
mac

Ter verdedinging

Bericht door mac »

Er is niets verkeerds om aan de afwezigen even toe te lichten hoe een uitstap is verlopen al dan niet met foto's. Het is inderdaad een bijdrage tot het promoten van de daguitstappen, ben ik volledig mee eens.

Alleen stel ik mij de vraag of het nuttig is om iemand, m.a.w. de inrichter, langs deze weg te wijzen op zijn gebreken/tekortkomingen.
Zou het dan niet beter zijn om de persoon in kwestie hiervan persoonlijk op de hoogte te brengen (wat ook was gebeurd) i.p.v. het in lang en breed uit te smeren op dit forum.
Dat is geen promotie meer, da's gewoon iemand de moed ontnemen om nog een rondrit te organisren.(lees ontslag uit de BMW-club)

Mijn reactie kwam omdat ik de inrichter 'Anton aus Dworp' heel goed ken en weet dat hij niet over één nacht ijs is geweest om dit te kunnen organiseren. (al was maar uit zijn achtertuin)
Jullie hebben hem gewoon de 'goesting' ontnomen om ooit nog iets te doen voor de BMW club.(als er dan nu nog iemand zou willen komen als zijn naam prijkt naast een daguitstap).

Vandaar mijne heren, het is misschien allemaal goed bedoeld, maar denk eerst twee minuten na voor u iets onderneemt waar een ander de dupe van wordt.

Daarom had ik graag gezien dat jullie nu ook langs deze weg (BMW-forum) openlijk jullie verontschuldigen aanbieden t.o.v. Anton aus Tirol en hem nog eens extra zouden aanmoedigen om ons volgend jaar een even mooie route voor te schotelen.

...... en dit zijn mijn laatste woorden welke ik aan dit banale onderwerp spendeer.

Ik dank jullie alvast voor het begrip.
yve(G)s

Bericht door yve(G)s »

Hallo jongens, wat is da hier allemaal.
Als er enkel mag gereageerd worden als de rit naar je zin is ?!?
waar zijn we hier dan nog mee bezig???
Als er een overwicht van ontevreden deelnemers is die dan nog hun ongenoegen moeten inhouden….ja heren (…en dames) dan vrees ik dat er de volgende keer nog meer roadbooks bij het oud papier zullen belanden…
Je had dus al ’n vermoeden…nee ik vond de rit in m’n smaak liggend.
Nee, het moeten niet enkel gestreken wegen zijn, nee, er moet niet enkel volgas gereden kunnen worden, ja, het mag (moet) al ne keer wringen…da houd ne mens wakker…
maar als het op de duur meer wringt dan soepel loopt …?
Maar ik zal m’n vingers stil houden, al krijg ik bijna ’n kramp,.
Maar toch nog even die bedenking…:
Als de Koppenberg moet AF gereden worden dan weet ik het toch nie meer. De veiligheid primeerd dan toch hoop ik...
Bij warm weer stikt het daar massaal van de wielerterroristen die omhoog strompelen al dan niet te voet.
Is het regenachtig dan zijn die kasseitjes spiegel glad en dat zelfs al bij mistig weer.
Probeer het maar in beide gevallen bij een noodstop nog veilig te houden, al rij je stapvoets want vlugger is al stuntwerk, zonder zelf in de problemen te raken!
Let wel…ik respecteer zeker het vele werk die eraan gespendeerd is maar ben zeker dat er véél meer in zat dan de vele, in mijn ogen toch, onveilige situaties die we nu geserveerd kregen!
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Amaai, amai, als ik da hier allemaal lees, dan heb ik precies iets gemist :lol:
En zeggen dat ik normaal die rit ging meerijden, geen probleem, zal voor volgende keer zijn :wink:
Er komt toch nog ne volgende keer hé :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

dedju ,

weer iets gemist :cry:
De Koppenberg op en af vliegen :twisted:
Gswa

Bericht door Gswa »

Hoi
Daarom had ik graag gezien dat jullie nu ook langs deze weg (BMW-forum) openlijk jullie verontschuldigen aanbieden t.o.v. Anton aus Tirol en hem nog eens extra zouden aanmoedigen om ons volgend jaar een even mooie route voor te schotelen
Is dat niet wat overdreven!

Als de Koppenberg moet AF gereden worden dan weet ik het toch nie meer. De veiligheid primeerd dan toch hoop ik...
Bij warm weer stikt het daar massaal van de wielerterroristen die omhoog strompelen al dan niet te voet.
Is het regenachtig dan zijn die kasseitjes spiegel glad en dat zelfs al bij mistig weer.

Maar als volgend jaar den koppenberg in de rit staat ga ik Jo DP daar toch eens proberen voorbij te steken :lol: :lol: :mrgreen:

PS : Relativeren is de essentie, wil je lang leven 8) .
Groetjes Swa
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

@ GSWA

You're welcome :roll: :roll:
Michel

Bericht door Michel »

De koppenberg, in een vorig leven erop gesukkeld met de fiets, verleden zondag eraf gereden met de moto. Moet wel zeggen dat het plezanter en minder vermoeiend was van eraf te rijden.
Afbeelding
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
Harald

Bericht door Harald »

Precies nen biljard, zo mooi effen.
Stel dat de Putberg in Asse op jullie parcours had gelegen, ge zou anders piepen.
Op kasseien rijden moet ge leren, de maximale hellingshoek om een bocht te nemen op natte kassei is 7° , als rechtuitrijden 0° is wel te verstaan.
Verder uw snelheid wat aanpassen en rijden maar :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
WilBikeRT

Ter verdediging !

Bericht door WilBikeRT »

Aan Mac,

Sorry, heb nog steeds niet de point...
Mijn begrip heb je nog steeds niet, noch mijn laatste woorden.

De rit in Dworp was een zéér mooie rit. Ik startte de topic met een bedanking waarna er blijkbaar enkele teentjes werden beroerd door de opmerkingen welke hierop volgden. Het makkelijkste is dit te doen onder een nicknaam, maar er is ter plaatse wel degelijk persoonlijk kontakt geweest met 'Anton' (Patrick). Het zou me verbazen dat hem de goesting werd ontnomen om een volgende inrichting aan te gaan, getuige de verschillende lovende kritieken. Omdat U, Mr. MAC een organisator goed kent wil dit nog niet zeggen dat forumleden via dit medium mijns inziens onterechte verontschuldigingen moeten aanbieden om jou gedacht een beetje ter wille te zijn.
Ook ik leerde uit op- en aanmerkingen alvorens een voor de meerderheid geslaagd roadboek te kunnen maken. Veel verkeerd vind ik hier niet aan, kritiek is niet steeds negatief hoor, het kan ook behoorlijk opbouwend werken! Iedereen heeft zijn idee hierover en vindt gewoonlijk zijn eigen gedacht het juiste.
Onze club is met meer dan 1700 leden, dat zijn 1700 verschillende karakters en ideëen, ga er maar eens aan staan. Ook ik ben niet met alles en iedereen in onze club akkoord, hoor. Ik ga voor de achterliggende gedachte van onze 'motorrijders-vereniging' en tracht de eensgezinden een mooie rit aan te bieden om de vriendschapsbanden te behouden en hopelijk aan te halen. Ik ken meerdere motorclubs maar geen enkele waar er zoveel verschillende soorten inrichtingen zijn waar niet alleen aan de sport- of toerrijder maar ook aan de kampeerder, hotelgezinden EN duozitters gedacht wordt. Je hoeft alléén de datum te kiezen welke met jouw idee overeenstemt en je zit goed. Vindt je je gading niet dan zal je mettertijd ondervinden dat deze club je niet ligt, wat zeker niet wil zeggen dat dit een schande is, je weet wel, 1700 VERSCHILLENDE karakters. Moest iedereen hetzelfde hebben zou er maar één club bestaan en dat zou ik spijtig vinden van die mooie Duc's, Harley's, Yam's ... die we dan niet zouden kennen.

Daarom nogmaals mijn vraagje, Mr. MAC, was U aanwezig op deze rit, misschien zat ik wel aan Uw tafel? En wat is Uw bijdrage tot het opstellen van roadboeken voor de club? Hoe maak jij andere leden het een beetje aangenaam? Laat iedereen in zijn waarde, vecht je ideëen niet uit op een forum met nicknaam maar stuur de betrokkenen een privé-bericht met respect voor iedereen zijn eigen 'ik'.

Nogmaals mijn verontschuldigingen als de point me weer eens ontgaat. Ik lig hier niet wakker van maar schudde het toch graag van me af.

Vriendelijke motorgroeten, :wink:

Wilfried.
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Gswa

Bericht door Gswa »

Gewoon vollen bak en grip zoeken op de zijkant van de baan is ook een manier, en waarschijnlijk de enige manier om Jo voorbij te geraken. :lol: :lol: :mrgreen:
Groetjes Swa
Hendrik RT
Contacteer:

Re: Ter verdedinging

MAC schreef:Er is niets verkeerds om aan de afwezigen even toe te lichten hoe een uitstap is verlopen al dan niet met foto's. Het is inderdaad een bijdrage tot het promoten van de daguitstappen, ben ik volledig mee eens.

Alleen stel ik mij de vraag of het nuttig is om iemand, m.a.w. de inrichter, langs deze weg te wijzen op zijn gebreken/tekortkomingen.
Zou het dan niet beter zijn om de persoon in kwestie hiervan persoonlijk op de hoogte te brengen (wat ook was gebeurd) i.p.v. het in lang en breed uit te smeren op dit forum.
Dat is geen promotie meer, da's gewoon iemand de moed ontnemen om nog een rondrit te organisren.(lees ontslag uit de BMW-club)

Mijn reactie kwam omdat ik de inrichter 'Anton aus Dworp' heel goed ken en weet dat hij niet over één nacht ijs is geweest om dit te kunnen organiseren. (al was maar uit zijn achtertuin)
Jullie hebben hem gewoon de 'goesting' ontnomen om ooit nog iets te doen voor de BMW club.(als er dan nu nog iemand zou willen komen als zijn naam prijkt naast een daguitstap).

Vandaar mijne heren, het is misschien allemaal goed bedoeld, maar denk eerst twee minuten na voor u iets onderneemt waar een ander de dupe van wordt.

Daarom had ik graag gezien dat jullie nu ook langs deze weg (BMW-forum) openlijk jullie verontschuldigen aanbieden t.o.v. Anton aus Tirol en hem nog eens extra zouden aanmoedigen om ons volgend jaar een even mooie route voor te schotelen.

...... en dit zijn mijn laatste woorden welke ik aan dit banale onderwerp spendeer.

Ik dank jullie alvast voor het begrip.

Omdat ik dit medium daar niet het geschikte voor vind heb ik hem dit persoonlijk, via telefoon, ook gedaan. Ik hoop nu eindelijk deze bladzijde definitief te kunnen omdraaien! :cry:
Hendrik RT
Contacteer:

[quote="Michel"]De koppenberg, in een vorig leven erop gesukkeld met de fiets, verleden zondag eraf gereden met de moto. Moet wel zeggen dat het plezanter en minder vermoeiend was van eraf te rijden.

Dag Michel,

Die foto is dat een van "den" koppenberg?Dan ben ik daarover gegaan zonder te beseffen,wel leuk! :wink:
Plaats reactie