Reisbijstand VAB
Moderator: GVN
-
Jan en Greet
Re: Reisbijstand VAB
Wij Europ Assistance, twee wagens (waarvan één + 20j) en ne moto; pechbijstand en evt repatriëring van voertuig en onbeperkte bijstand personen bij welke verplaatsinng dan ook.
€ 230
€ 230
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
-
dejos
Tot nu toe maar weinig mensen die bij VAB zijn aangesloten , ondanks de 20% korting via de club !
R850R , R100RS (bwj 1978),R1150R , R1200GS
-
Man in Black
onwetendheid ?
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
Tazke
- Contacteer:
Ik heb een VAB, maar zonder de 20 % korting van de club.dejos schreef:Tot nu toe maar weinig mensen die bij VAB zijn aangesloten , ondanks de 20% korting via de club !
Want mijn makelaar kon mij een grotere korting geven dan via de club
En de verzekering is voor de motor van mijn ventje + reisbijstand in het buitenland.
Mijnen moto heeft deze nog van BMW
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Hier VAB met clubkorting, best tevreden van...
heb al meer dan eens moeten beroep doen op deze dienst en telkens werd mijn motor goed en vooral schadevrij afgeleverd op bestemming!
heb al meer dan eens moeten beroep doen op deze dienst en telkens werd mijn motor goed en vooral schadevrij afgeleverd op bestemming!
Lid BMW MC Vlaanderen...
-
Relax
Ja, één keer in Duitsland en één keer in België. Auto. Te lang geleden voor details, maar gezien ik er nog lid ben, zal 't wel goed geweest zijn.bart1100lt schreef:Aan de verzekerden bij Adac, hebben jullie al gebruik moeten maken van hun diensten? Hebben jullie van een vlotte service kunnen genieten ondanks een niet-Duitser te zijn? Was uw pech dan in binnen- of buitenland? Ik ben wel geïnteresseerd in hun aanbod doch luister graag naar gebruikerservaringen. Alvast bedankt uw bevindingen te willen delen.
Grtz, Bart
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
aantzeetje
Was voor dat die korting bestond ook al lid van de VAB (reisbijstandsverzekering). Op de polis staan voor dezelfde prijs 2 voertuigen. Nu al 2 jaar denk ik die extra korting van BMW meegenomen. Nog nooit nodig gehad (hout vast houden)dejos schreef:Tot nu toe maar weinig mensen die bij VAB zijn aangesloten , ondanks de 20% korting via de club !
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
-
toeternietoe
Voor degenen die een BMW Service Card hebben, lijkt een extra verzekering (ook buitenland) mij overbodig? Of zie ik dat verkeerd?
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
R 1200 GS LC
-
Flat Twin Power
Telt alleen maar als je met de motor weg bent natuurlijk. Als je met uw auto in panne valt of te voet bij het oversteken van de straat aangereden wordt ben je niets met uw BMW Service Card.toeternietoe schreef:Voor degenen die een BMW Service Card hebben, lijkt een extra verzekering (ook buitenland) mij overbodig? Of zie ik dat verkeerd?
-
Man in Black
Dan bel ik Volvo 
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.