nieuwe kuip onderdelen waar goedkoop bestellen
Moderator: GVN
nieuwe kuip onderdelen waar goedkoop bestellen
Hallo, ik zal mij eerst eens voorstellen.
ik ben trotse eigenaar van een R1200rt van bj 2011 woonachtig in de streek van Gent, nl Mariakerke.ik rij ongeveer 12.000 km per jaar alleen voor ontspanning. vorig jaar ben ik met de motor gevallen en wil nu bepaalde onderdelen vervangen door nieuwe. Heb reeds via een catalogus online de stukken gevonden welke ik nodig heb. Waar kan ik deze stukken nieuw en goedkoop bestellen ??
m.v.g Philippe
ik ben trotse eigenaar van een R1200rt van bj 2011 woonachtig in de streek van Gent, nl Mariakerke.ik rij ongeveer 12.000 km per jaar alleen voor ontspanning. vorig jaar ben ik met de motor gevallen en wil nu bepaalde onderdelen vervangen door nieuwe. Heb reeds via een catalogus online de stukken gevonden welke ik nodig heb. Waar kan ik deze stukken nieuw en goedkoop bestellen ??
m.v.g Philippe
Re: nieuwe kuip onderdelen waar goedkoop bestellen
nieuw gaan die nooit goedkoop te vinden zijn, je kan ebay wat afschuimen en afwachten of diverse sloopsites bekijken en hopen dat ze je kleurtje hebben of 't laten lakken...
wat zoek je en welke kleur?
zijn deze niet te herstellen??
wat zoek je en welke kleur?
zijn deze niet te herstellen??
Dag Danny, het zijn de mat zwarte spiegelhouders, deze hebben dieppe krassen . ik zou nieuwe willen bestellen op de online catalogus staan ze voor 38€ ,maar weet niet of dit de verkoopprijs is of de prijs van de dealers.
grt phil
grt phil
Een simpel telefoontje naar de dealer leert je dit hoor...
Hoedanook bij BMW staan ze (prijs 2013) zonder BTW 38€, dus jou online prijs (als 't BTW in is en met verzend) is geen slechte prijs.
Hoedanook bij BMW staan ze (prijs 2013) zonder BTW 38€, dus jou online prijs (als 't BTW in is en met verzend) is geen slechte prijs.
Dag Danny bedankt voor de snelle reaktie, heb ze besteld bij mijn BMW dealer en de prijzen zijn zonder B.T.W.
Dinsdag zijn ze bij de dealer.
grt Philippe
Dinsdag zijn ze bij de dealer.
grt Philippe
-
patrick k100
welkom ,allez weer eentje bij van achter mijne hoek .
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
dag patrick, gij heb nogal ne hoek ????patrick k100 schreef:welkom ,allez weer eentje bij van achter mijne hoek .
-
patrick k100
Nen hoek af, hoor ik als eens zeggen
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
patrick k100
http://www.kfm-motorraeder.de/cms/origi ... rsatzteile" onclick="window.open(this.href);return false;
stukken zijn reeds geleverd, twee spiegelhouders +zijpaneel stukken(de matzwarte welke op de zijpanelen gevezen zitten) 193 €
nu nog alles monteren.
heeft er iemend van jullie een extra koelfan gemonteerd op een R1200RT, want verleden zomer kwam de olie temp. heel hoog (stond in de file en kon niet voorbij steken.)
Tevens bedankt voor de goede info.
nu nog alles monteren.
heeft er iemend van jullie een extra koelfan gemonteerd op een R1200RT, want verleden zomer kwam de olie temp. heel hoog (stond in de file en kon niet voorbij steken.)
Tevens bedankt voor de goede info.