ruit RT 1100

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
BALD

ruit RT 1100

Bericht door BALD »

Om een of andere reden kan ik het electrisch windscherm van mijn BMW R 1100 RT van '97 niet meer naar beneden brengen. Vorige week demonteerde ik de zwarte plaat rond de km teller, en plaatste deze nadien ordentelijk terug. Sindsdien kon ik de electrisch bediende ruit wel naar boven brengen, echter niet meer naar beneden. Heeft iemand hiermee ervaring, een tip, of een schema voorhanden?
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

Wij hebben op het werk nog een RT 850 van 1999 en we hebben dat probleem ook eens gehad, maar wonder boven wonder na een dag of drie, net voor we de motor naar de garage wilden brengen was het vanzelfs opgelost en we hebben er nooit meer problemen mee gehad. Wat de oorzaak was heb ik dus nooit geweten.
Danny

Bericht door Danny »

effe demonteren en de zaak eens nader bekijken en laten werken zonder afdekplaat dan moet je toch wel analyse kunnen maken??
BALD

Re: ruit RT 1100

Bericht door BALD »

BALD schreef:Om een of andere reden kan ik het electrisch windscherm van mijn BMW R 1100 RT van '97 niet meer naar beneden brengen. Vorige week demonteerde ik de zwarte plaat rond de km teller, en plaatste deze nadien ordentelijk terug. Sindsdien kon ik de electrisch bediende ruit wel naar boven brengen, echter niet meer naar beneden. Heeft iemand hiermee ervaring, een tip, of een schema voorhanden?

Probleem is opgelost, blijkbaar condensatie op de contactpunten van de voetconnector van de 2 relais, enfin, bedankt voor de steun he jongens..... en tot in den draai
Plaats reactie