ABS R1150RT stuk ??

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Dirk Pauwels

Re: ABS R1150RT stuk ??

Bericht door Dirk Pauwels »

Handige Harry schreef:Ja Sorry hoor maar ik kan de moto niet missen voor naar het werk te rijden, ik heb gemaild naar uw adres ( mailto:kallisto-cycle-parts@web.de ) die antwoorden gewoon niet , en dan heb ik er zeker 8 gemaild maar die hebben geen pasklare set liggen , je kan ze opsturen en worden ze nagemaakt dan zijn we 2 weken verder. De originele hebben het toch 13 jaar uitgehouden en ik denk dat ik er niet nog eens 13 jaar mee ga rijden.
Heb via via kunnen bestellen aan personeelskorting in bornem :grin:

Toch bedankt
jan
Even nagevraagd, antwoord van Kallisto:
BMW R 1150 RT with ABS Spiegler article no# 121-12187-XX
your / ebay price 129,90 € / 3,45 € postage

Dus als er iemand nog leidingen nodig heeft, ze zijn beschikbaar, normale prijs bij Spiegler is 154€
dus ik weet niet wat en hoe je het gevraagd hebt aan kallisto, maar ik krijg blijkbaar wel antwoord.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Handige Harry

Bericht door Handige Harry »

Remleidingen ontvangen en Van het weekend aan begonnen, eerst kuipdelen en valbaren verwijderd . dan de oude leidingen voor en achteraan verwijderd alle nieuwe erop . Eerst van oliepotjes naar modulator nieuwe dot 4 doorgespoeld. daar kwam uit 1 van de 6 ontluchtnippels blijkbaar eens vergeten :oops: vuile olie uit. daarna van modulator naar remklauwen doorgespoeld, vrij propere olie.
ineens dan de batterij van 2 dikke kabels voorzien van een stekker gelegd, voor als de batterij het nog eens laat afweten (noodstart).

ik had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar tot hiertoe ( toch al 5 tal ritten van werk naar huis gedaan) nog geen flikkerende lichtjes meer :lol:

Allemaal merci voor de info, ben toch tevreden dat ik de originele gekocht heb gewoon de oude vervangen door nieuwe alles past.
stefke2

Bericht door stefke2 »

Dirk Pauwels schreef: Dus als er iemand nog leidingen nodig heeft, ze zijn beschikbaar, normale prijs bij Spiegler is 154€
dus ik weet niet wat en hoe je het gevraagd hebt aan kallisto, maar ik krijg blijkbaar wel antwoord.
Ik heb kallisto per mail prijs gevraagd voor een remleiding achteraan, R1150 gs ABS1 (2001) maar heb ook nog geen antwoord gekregen... :roll:
Dat is nu toch al een dag of 4 geleden... :-( mijn duits zal niet zo goed zijn... :mrgreen:
Plaats reactie