En kost dan ook nog eens ± 1000 euro meen ik
Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar die sound van die MIVV, zijn mooie modellen bij.
Moderator: GVN
Dat vooruit springen in 1ste is zeker niet normaal,de mijne doet dit ook,volgens de dealer heeft dat de maken met de koppelling maar daar is ondertussen een oplossing voor gevonden,ik mag mijne GS-LC binnen doen voor dit probleem op te lossenRBee schreef:De eerste 50 km zijn probleemloos verlopen.![]()
Bij het in 1ste versnelling schakelen "springt" hij wat vooruit.
Staat op anakees III, nog niks verkeerd gemerkt desondanks ik al tot op 2cm van de rand zit.
Ik had de mijne ook graag voor dit weekend gehad maar ik zal nog wat geduld moeten hebben !! welke kleur is die van u ? hier vlam blauwVinny schreef:De mijne was ook voor 15/03 en was vorige vrijdag al toegekomen!
Op mijn bestelbon staat " levering 15 maart " blijkt nu dat hij maar deze week in productie gaat 11é week ,de juiste dag konden ze me niet zeggen !! dus zal het minstens nog een week wachten zijn !! Mijn bestelbon is op datum van 11 januari !!Man in Black schreef:Ik snap niet dat jullie een datum krijgen?? De mijne zou gisteren ( dinsdag ) na veel voor- en achteruit geschuif eindelijk volop in productie zijn, maar wanneer die dan in Genk is kunnen ze niet op een halve week zeggen? Met wat geluk voor eind volgende week met de opendeurdagen.
Heb afgelopen weekend ook wat zitten spelen met de functies op de demo die ik meegekregen had, vind het knap hoe je als leek ook de verschillende standen gewaar wordt.
Hier Lievens Mechanics Zottegem ! Ik zal het hem eens zeggen !!Vinny schreef:Mijn besteldatum was 25/01. Precies ne goeie dealer!
voor de GSA ?Man in Black schreef:oh ik heb mijn handtekening gezet midden sept2013
Voor ne crosmoto is dat niet erg éDirk Pauwels schreef:Kheb gehoord dat ze de leveringen uitgesteld hebben tot dat het terug slecht weer is...
Joker schreef:Grrrr moet nog wachten tot 17/5