Dat hellingske in de blubber heb ik ne keer of 4 in die haag gestoken.... en een paar keer terug met de snuit naar beneden gestaan of gelegen
Yep , in den goeien ouwen tijd .
dan waren we nog jong en schone , nu alleen nog schone
Moderator: GVN
Jo De Paepe schreef: Yep , in den goeien ouwen tijd .
dan waren we nog jong en schone , nu alleen nog schone
Zou je denken? zit wel grotendeels in mijn schaduw als de zon in de rug zit, ben benieuwd. Pieptoon staat sowieso op.Relax schreef:Eddy, ik hoop dat je niet rekent op het zicht op dat ding, maar op het geluidssignaal, extern of via BP, anders ga je veel missen, vrees ik.
Ik bevestig niks, behalve mobiele. Da's gewoon links of rechts drukken.Mil schreef:Je hebt de verkeerde gekocht Relax.
In de wagen voldoet zo een klein schermpje perfect, maar op de motor![]()
Kan je makkelijk iets bevestigen (file oid) met jouw motorhandschoenen aan?
Maar uiteindelijk zal Danny daar wel een mouw aan passen als hij nog eens weg moet![]()

de verfborstels zijn uitverkocht tot in Novemberpatrick k100 schreef:Madam geeft mijn wielen gejat en krijge ze nie eer terug voordat geverfd is![]()

Troost u, de mijne hebben ze 2 keer op drie weken in zijn gat gereden...Niki VK schreef:Niet vandaag, maar vorige week zondag is mijn F800gs een 5cm ingekort (met hulp aan een auto-bestuurder die mij niet gezien heeft en het rood licht niet gezien heeft...)
Op e bay :http://www.benl.ebay.be/itm/BMW-R1200GS ... 27c&_uhb=1Stappen schreef:Hé stropke,
knappe verstralers.....
Waar heb je ze gekocht?
waren er steunen bij?
En moesten ze kosten?
Ik ben ook van plan om er te installeren op mijn wunderlich valbaren.
Ik wacht nog op bevestiging van de expertise, maar volgens dat ik al gehoord heb van de verzekering, zal hij zelfs niet gemaakt worden...Mil schreef:Troost u, de mijne hebben ze 2 keer op drie weken in zijn gat gereden...Niki VK schreef:Niet vandaag, maar vorige week zondag is mijn F800gs een 5cm ingekort (met hulp aan een auto-bestuurder die mij niet gezien heeft en het rood licht niet gezien heeft...)
De tweede keer was hij juist hersteld van de eerste patat...
Nen echte sloefStropineke schreef:Ik heb toch een braaf ventje he![]()
groetjes
Stropineke
Maak je maar geen zorgen Patrick, de K100 was nog niet gekend met 'n computer.patrick k100 schreef:lambada ?