wat heb jij vandaag gekocht?
Moderator: GVN
-
Relax
Re: wat heb jij vandaag gekocht?
Twee hele ribben kwijt, maar geweldig om dragen:

I respect your opinion. But I don't give shit.
Op veiligheid en comfort staat geen prijs ( zeggen ze )Relax schreef:Twee hele ribben kwijt, maar geweldig om dragen:
-
Jo De Paepe
waar in Belgie te koop ?
en verschillende maten om te passen?
Relax toch al.Jo De Paepe schreef:waar in Belgie te koop ?
Nieuwe Coyote, den oude ligt nog in de Kennedy tunnel

Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Ongeveer twee weken geleden gekocht, de Samsung Galaxy S4 Zoom. Een mix tussen een uitermate compleet fototoestel en een moderne smartphone.
De eerst tip die een fotograaf je gaat geven als je 'm vraagt welk toestel nu het beste is, "Het toestel dat je altijd bij de hand hebt".
En dat heb je dus hiermede, 't is m'n gsm en die gaat altijd en overal mee, m'n 2 'n half jaar ouwe Samsung Galaxy S2 was een heel degelijke smartphone, die voor z'n tijd en mogelijkheden deftige foto's kon maken, maar vergeleken hiermee is 't een oeverloos oud en waardeloos ding.
Als fototoestel is 't een reuze handig iets, 10X effectieve zoomlens, 16MP sensor, full auto modus, een stuk of twintig voorgeprogrammeerde "Smart" settings zoals oa. "Rich tone" ofte HDR, Panorama, "Waterfall" met lange sluitertijd (wel een statief nodig, schroefgaatje is trouwens voorzien op de gsm), Macro, "Sundown" etc, en een compleet manuele modus. De rest moet ik gaandeweg nog ontdekken, maar 't werkt echt super.
Als smartphone is ie wel wat zwaarder, maar ligt eigenlijk desondanks de prominent aanwezige lens nog altijd heel goed in de hand. En vergeleken met de S2 is hij, ondanks dat 't een ietwat minder snelle versie is van de klassieke S4 smartphone, een heel snel ding. Internetten op 3G gaat sneller dan m'n ouwe op Wifi, en hij is 4G startklaar.
Heb 'm als test meegenomen naar Wales, en gemerkt dat ik met m'n DSLR amper een vijftigtal foto's heb genomen. Met uitzondering van actiefoto's (kan de S4 ook hoor, maar why take the chance) heb ik quasi alle foto's op reis met de Samsung genomen. En daar zitten enkele echt heel mooie tussen, aan 't toestel zal 't zeker niet gelegen hebben.
Had al lang m'n oog laten vallen op dit toestel, goeie reviews gelezen, maar aan z'n introductieprijs van 500€ vond ik het toch nog prijzig. Nu is hij, de LTE versie dus 4G voorzien, te koop bij AlloTelecom voor 279,95€, en dat is hij zeker waard als je toch naar een nieuw toestel aan 't kijken bent.
Kortom, geen enkel excuus meer om geen mooie foto's meer te maken, wherever you are

Grtz, Philip!
De eerst tip die een fotograaf je gaat geven als je 'm vraagt welk toestel nu het beste is, "Het toestel dat je altijd bij de hand hebt".
En dat heb je dus hiermede, 't is m'n gsm en die gaat altijd en overal mee, m'n 2 'n half jaar ouwe Samsung Galaxy S2 was een heel degelijke smartphone, die voor z'n tijd en mogelijkheden deftige foto's kon maken, maar vergeleken hiermee is 't een oeverloos oud en waardeloos ding.
Als fototoestel is 't een reuze handig iets, 10X effectieve zoomlens, 16MP sensor, full auto modus, een stuk of twintig voorgeprogrammeerde "Smart" settings zoals oa. "Rich tone" ofte HDR, Panorama, "Waterfall" met lange sluitertijd (wel een statief nodig, schroefgaatje is trouwens voorzien op de gsm), Macro, "Sundown" etc, en een compleet manuele modus. De rest moet ik gaandeweg nog ontdekken, maar 't werkt echt super.
Als smartphone is ie wel wat zwaarder, maar ligt eigenlijk desondanks de prominent aanwezige lens nog altijd heel goed in de hand. En vergeleken met de S2 is hij, ondanks dat 't een ietwat minder snelle versie is van de klassieke S4 smartphone, een heel snel ding. Internetten op 3G gaat sneller dan m'n ouwe op Wifi, en hij is 4G startklaar.
Heb 'm als test meegenomen naar Wales, en gemerkt dat ik met m'n DSLR amper een vijftigtal foto's heb genomen. Met uitzondering van actiefoto's (kan de S4 ook hoor, maar why take the chance) heb ik quasi alle foto's op reis met de Samsung genomen. En daar zitten enkele echt heel mooie tussen, aan 't toestel zal 't zeker niet gelegen hebben.
Had al lang m'n oog laten vallen op dit toestel, goeie reviews gelezen, maar aan z'n introductieprijs van 500€ vond ik het toch nog prijzig. Nu is hij, de LTE versie dus 4G voorzien, te koop bij AlloTelecom voor 279,95€, en dat is hij zeker waard als je toch naar een nieuw toestel aan 't kijken bent.
Kortom, geen enkel excuus meer om geen mooie foto's meer te maken, wherever you are

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Relax
Er is geen verdeler van Rukka in België.Jo De Paepe schreef:waar in Belgie te koop ?
Gekocht bij MC Rijen: http://www.mcrijenshop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maten van rond de 50 tot 62, dacht ik. Eerst 'ns mailen met Michelle.
Ik las al véél positiefs over deze zaak, zowel qua bediening als qua dienst naverkoop, ook omdat Rukka zelf schitterende dienst naverkoop heeft.
1099 klinkende euro's. 5% korting gekregen, maar reken dat zelf maar uit.
Momenteel zijn er redelijk veel Rukka-jassen met flinke korting bij hen, maar dat is niet de kwaliteit van deze (ProShell, ritsen,....)
Een Garmin Nuvi 2547 LMT voor in de auto van de dochter. Hier overal 179 euro, via amazon.de maar 141 euro, en dan nog eens gratis verzending.
Had de levering pas maandag verwacht, maar was aangenaam verrast dat Taxipost ook op zaterdag pakketjes aflevert.
Had de levering pas maandag verwacht, maar was aangenaam verrast dat Taxipost ook op zaterdag pakketjes aflevert.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Ni voor elk pakje, speciaal contract met grote postorderbedrijven!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Kon 't weer nie verdragen dat ik zo schoon blink als ik mijn Rukka jaske draag heRelax schreef:Twee hele ribben kwijt, maar geweldig om dragen:
-
Relax
Let maar op of ge zult één dezer dagen wel 'ns bijzonder warm kunnen hebben als je in je Rukka-broekje kruipt.
Tegen dat ik bij jou ben, kan ik al wel een flinke trui breien...
Tegen dat ik bij jou ben, kan ik al wel een flinke trui breien...
Ha, wist ik niet. Soit, we zijn weeral kontentVanguard schreef:Ni voor elk pakje, speciaal contract met grote postorderbedrijven!
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Omdat 't niet altijd Odyssey moet zijn, en om eens iets nieuws te proberen...de originele Exide heeft het 7 jaar uitgehouden en was nog steeds ok, maar dus toch preventief vervangen...

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
De Motobatt heeft 4 aansluitpunten

En kwanta koste Senseo?
En waarom 4 
Omdat bij sommige motoren de + pool links staat, bij anderen dan weer rechts.RBee schreef:En waarom 4
Draai de batterij om en probleem opgelost.
Dan hebt ge er toch nog steeds 4.Harald schreef:Omdat bij sommige motoren de + pool links staat, bij anderen dan weer rechts.RBee schreef:En waarom 4
Draai de batterij om en probleem opgelost.
Gewoon eenvoudiger om al die bijkomende gadgets aan te sluiten.
Leven is het meervoud van lef...
-
Werner Von C.
- Contacteer:
€84,95 btw inHarald schreef:En kwanta koste Senseo?
-
Werner Von C.
- Contacteer:
@RukkaRelax => mooie vest, hopelijk hou je deze wél netjes...
-
Relax
De vorige, een IXS Jupiter, is 11 geworden en ziet er best nog presentabel uit. Blauw is tot érg donker verworden, maar zwart is nog steeds zwart. Ritsen stilaan kaduuk en 't waterdichte laat te wensen over.
Deze is helemaal zwart, dus dat komt helemaal goed.
Deze is helemaal zwart, dus dat komt helemaal goed.
- Dirk 9700
Laatst gewijzigd door Dirk 9700 op 23 apr 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid