GS Paastreffen - Bellingen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
vak m rat

GS Paastreffen - Bellingen

Bericht door vak m rat »

GS TREFFEN 2014 , BELLINGEN

Mijn eerste GS treffen , ik heb het geweten …….

Vrijdagmorgen , moto volledig in orde en ik ben weg voor een 3 daagse .

Afbeelding

Ik word verwacht in Bellingen in de late namiddag en besluit eerst de Vlaamse Ardennen te gaan verkennen .

Afbeelding

Het is niks te warm en via de Zwalm arriveer ik in de Vlaamse heuvels . Opwarmen doe ik bij “ les soeures Louise “ in de omgeving van Etikhove . Een etablissement om aan te raden.

Afbeelding

Ik heb super lekker gegeten en met een plaatselijk biertje achter de kiezen ben ik klaar om een deel van het parcours van Gilbert en Boonen te gaan verkennen .

Ik waan mezelf coureur op de Paterberg , de Koppenberg , de Taaienberg en de Molenberg . Alleen zit ik een pak frisser als ik bovenkom dan de plaatselijke wielertoeristen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijd om af te zakken naar Bellingen .

Bij aankomst word ik warm ontvangen door Luc Boxer en zijn Leffe .

Afbeelding

Snel mij aanmelden bij de organisatie. Een warme ontvangst geeft mij een supergevoel als rookie onder de GS’rs aanwezig.

Mijne moto wordt met hulp geparkeerd en tijd om de tent op te zetten.

Afbeelding

Afbeelding

Shulty is onderweg , aanmelden , tent opzetten en tijd voor de introductie bij zijn vrienden , de slijkcrossers.

Afbeelding

Het valt me op dat iedereen wel alleman is eens tegengekomen. Een leuke sfeer hangt er rond daar . Gevoed met wat Duvel en Leffe zit de sfeer er direct in en ga ik een memorabel week end tegemoet.

Na een zware avond kruip ik rond middernacht in mijn luxetent ☺

Afbeelding

Om 06.00 is het heel koud en is de nacht gepasseerd voor mij .

Na wat draaien en keren sta ik maar op , een doucheke en ontbijten om rond 09.00 te vertrekken voor de baanrit in het gezelschap van Wim die het slijk ook niet ziet zitten. De enige echte , da zijn wij !!!!

Afbeelding

We vertrekken voor wat later zou blijken een PRACHTIGE rit op maat van het merk , de GS .

We rijden louter op bochtige wegen , waar de stuurmanskunst uitgetest wordt.

Afbeelding

Landschappen passeren ons ,….over een rivier , langs prachtige villa’s , kinderkoppen naar boven en naar beneden , opgebroken wegen die we zonder moeite passeren ( natuurlijk met een GS ) , ne goeiendag aan de Leeuw van Waterloo , door een kleurrijk bos , via golfterreinen , een Amerikaanse basis , oude scheepsliften , een brug die er niet meer is , een kasteel met rare vormen , vriendelijke ruiters , waanzinnig prachtige vergezichten , ……. Ik kan nog doorgaan ….

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh ja , Shulty komen we ook nog tegen onderweg . :lol: :lol:

Afbeelding

In ieder geval , een welgemeende DANK U WEL aan Tony van Houte om deze rit te maken .

Afbeelding

Iets na 17.00 u hebben we de ongeveer 265 km lange rit afgehaspeld en is het tijd voor …..

Afbeelding

......jawel , een Duveltje …en het zal niet het laatste zijn die avond / nacht .

Afbeelding

De organisatie , de GS afdeling van BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN , had een super BBQ voorzien . Na het eten een optreden van de covergroep “ Promille “ met aansluitend Bal Marginale met dj . Het zicht wordt echt troebel ☺ …. even naar naar het kampvuur en echt laat weer die tent in .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een korte nacht wuif ik de echte off roaders uit en is het tijd voor mij om huiswaarts te keren .

Nogmaals een welgemeende DANK U aan de organisatie en de gasten van het gezelschap.

grtz

vak m rat

meer foto's op

http://larstravelpics.smugmug.com/Other ... &k=SLcJKSV" onclick="window.open(this.href);return false;
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
baha

Re: GS Paastreffen - Bellingen

Bericht door baha »

Het was inderdaad echt een super weekend. Ik heb er ook alleen maar positieve dingen over gehoord.

Ik ben zelfs een rariteit tegengekomen: de Luc met een fruitsapke, 's morgens aan het ontbijt :roll:

BTW, die foto waar jullie met dat 'on road' bordje op staan, heb ik gemaakt ;)
Suzuki GSR600 -> BMW R1200GS/LC
Mil

Bericht door Mil »

baha schreef: Ik ben zelfs een rariteit tegengekomen: de Luc met een fruitsapke, 's morgens aan het ontbijt :roll:
Dat zal waarschijnlijk zijn tweede ontbijt geweest zijn :lol: :wink:
Leven is het meervoud van lef...
vak m rat

Bericht door vak m rat »

BTW, die foto waar jullie met dat 'on road' bordje op staan, heb ik gemaakt ;)

dat was een super ingeving dan , want dan konden wij ons ff profileren tov de slijkratten :grin: en de comments wat pareren :mrgreen:

thx

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
Shulty

Bericht door Shulty »

vak m rat schreef:BTW, die foto waar jullie met dat 'on road' bordje op staan, heb ik gemaakt ;)

dat was een super ingeving dan , want dan konden wij ons ff profileren tov de slijkratten :grin: en de comments wat pareren :mrgreen:

thx
SlijkRatTEN?????? er is er maar één, hé... :roll:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
vak m rat

Bericht door vak m rat »

er is ook maar 1

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

ff binnenknikken aan de 1ste paal