gr, Eiko
Moderator: GVN
De vraag is wie er wie heeft liggen, ze slagen er blijkbaar toch mooi inRelax schreef:
Ik rij er altijd zo hard ik kan in, dan denken die mannen die naar die beelden van die camera's zitten te kijken dat ze d 'er enen goe gaan hebben. En dan ga ik tussenin traag rijden, zodat die heel den tijd voor niks zitten wachten hebben.
Goe bij hun pietjen hé.
Inderdaad, die hangen achter de brug, ge kunt ze aan de andere rijrichting zien hangen aan de brug!Lukas schreef:Op het viaduct van Gentbrugge staan de camera's toch op je kont gericht hoor. En op E40 na Wetteren ook.
Effe nadenken ...ze nemen uw snelheid niet op met die camera , ze fotograferen gewoon uw nummerplaat, (2x) en berekenen dan uw gemiddelde snelheid...Relax schreef:
Ik rij er altijd zo hard ik kan in, dan denken die mannen die naar die beelden van die camera's zitten te kijken dat ze d 'er enen goe gaan hebben. En dan ga ik tussenin traag rijden, zodat die heel den tijd voor niks zitten wachten hebben.
Goe bij hun pietjen hé.
Echt ni? Allé pé.Den Dirk schreef:Effe nadenken ...ze nemen uw snelheid niet op met die camera , ze fotograferen gewoon uw nummerplaat, (2x) en berekenen dan uw gemiddelde snelheid...Relax schreef:
Goe bij hun pietjen hé.
Dus de enige die bij z`n pietje genomen kan worden ben jij, als ge een beetje misrekent...![]()
Ge denkt toch niet dat daar iemand contunu naar een camera zit te loeren????
Coyote meldt aanvang, einde, snelheid en gemiddelde snelheid.st1100 schreef:Tom Tom benelux flitser app op uw smartphone zetten. Dan krijg je een melding dat je in het traject in gaat en op het display de gemiddelde snelheid over de afgelegde controlezone...
Nadeel is dat die app de gps ontvanger gebruik, vd smartphone ....en die vreet batterij....een laadkabel is dus wel aangewezen , en ook niet vergeten afzetten als je er bent!!
Hopelijk wel!Chris Wils schreef:Maar daaarna niet met die 1600GT,met een paar Duvels op,
voorbij een flitscontrole vlammen he?
Want dan heeft Big Brother u ook weer gezien.![]()
Ik wil dat wel eens proberen...met uw nummerplaat...zo weet je als eerste het resultaatChris Wils schreef:Iemand kandidaat? Ik wacht op het resultaat.![]()
Salu.
Chris.
Ze doen daar wel meer rare dingen, ze rijden bijvoorbeeld aan de verkeerde kant van de weg.Lukas schreef:Op de autostrade in Engeland zag ik trajectcontrolecamera's die langs voor fotografeerden.