Hallo vrienden moto rijders

achter vering van mijn GTL stuk na 23000km

alle olie was eruit

Volgens de dealer was het de eerste motor met defecte achter vering die hij moest vervangen en hij heeft er heel wat van verkocht wist hij mij te vertellen . Ook heb ik zelf mijn voorremblokken op 23500km vervangen vond het prijskaartje om het te laten doen bij de dealer wat overdreven

hiermede een € 130 uitgespaard

. Ik zou iedereen willen aanraden die in het bezit zijn van een GT of GTL de bij komende garantie te nemen (heb ik zelf ook gedaan

) zodat je niet voor verrassingen komt te staan(op gebied van betaling) mocht er iets stuk gaan aan de motor na de garantie van 2 jaar en de rekening gepresenteerd krijgen

.
Ben tot nu toe wel tevreden van mijn dealer ,is ondertussen al bediening knoppen beiden kanten -deksel rem olie en het laatste achtervering alles onder garantie vervangen zoals het hoort,zou niet graag het prijskaartje hiervoor willen betalen

Kan er mij iemand raad geven over welk type-merk banden ik op de gtl het beste laat leggen ook graag je persoonlijke ervaring er van

Is wel dringend ik ga moet ze morgen al gaan bestellen omdat we volgende week op verlof vertrekken naar Oostenrijk de banden centrale raad de michelin pilot road 2 of 4 aan .
Hou het veilig en tot in één van de bochten
Patje