Hij had zijne GSA achter mijne GS gezet, contrast had niet groter kunnen zijn

Moderator: GVN
Lach met een ander.Man in Black schreef:Gisteren op de Prinsesjesrit zowaar de Relax tegengekomen.![]()
Hij had zijne GSA achter mijne GS gezet, contrast had niet groter kunnen zijn![]()
Belgische kant Nico? En hoe je kon geen kant uit? wou je dan gaan vluchten?Wiedewa schreef:Vandaag Kessenich aan de grens controle papieren en voertuig.
Stonden daar met 6 man, kon geen kant uit![]()
Alles in orde, maar dat schoeisel was toch niet goed, flinke opmerking en waarschuwing gekregen![]()
Moest net als die agent van die bottinekes gaan dragen om de enkels te beschermen.
Ben dan maar spontaan na het avond-eten van die korte laarsjes gaan kopen, zitten nog lekker ook![]()
mvg Nico
Belgische kant Nico? En hoe je kon geen kant uit? wou je dan gaan vluchten?Man in Black schreef:
'k Heb genen auto....Harald schreef:Met de moto Relax?
Hij is nog relatief proper. Wacht, binnen een paar jaar...Man in Black schreef:Ik had tot nu toe de straffe verhalen over uwe GSA met een korrel zout genomen Relax, maar ik heb het van dichtbij gezien, zout was het enige dat er niet op zat
patrick k100 schreef:bgin al te siddern , volgende week conge
Nu zijn ik benieuwd seh.Ralph schreef:Na lange tijd van afwezigheid nog eens beslist om wat op dit forum te lezen.
Zie ik plots een foto van Relax zijn hoofd verschijnen en dan blijkt het dat ik de voorbije maanden al x-aantal keer met hem een gesprek gevoerd heb.