Windscherm
Moderator: GVN
Windscherm
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met een windscherm V-Stream BMW R1150RT Z2400.
Ik ben niet van de grootsten (1,64 m) en heb toch wel wat last van gebulder rond mijne helm met het originele BMW windscherm. Nu liet ik mijn oog vallen op een V-stream windscherm maar zou ook graag de eventuele mening (ervaring) van de forumleden kennen voor ik overga tot aankoop hiervan.
Greetz Jempi
Heeft er iemand ervaring met een windscherm V-Stream BMW R1150RT Z2400.
Ik ben niet van de grootsten (1,64 m) en heb toch wel wat last van gebulder rond mijne helm met het originele BMW windscherm. Nu liet ik mijn oog vallen op een V-stream windscherm maar zou ook graag de eventuele mening (ervaring) van de forumleden kennen voor ik overga tot aankoop hiervan.
Greetz Jempi
Re: Windscherm
Bij Starcom1 in Tessenderloo kan je evt. een proefrit doen alvorens aan te kopen.
Ik heb 3 schermen voor de R1150RT en hierbij de verschillen tussen origineel, V-Stream en Marathon.
De V-Stream ziet er "technisch" uit, maar ik bespeur geen verschil met het origineel (ik ben 1.80m).
In de winter rijd ik met de Marathon en in de zomer met het BMW scherm.

De V-Stream ziet er "technisch" uit, maar ik bespeur geen verschil met het origineel (ik ben 1.80m).
In de winter rijd ik met de Marathon en in de zomer met het BMW scherm.

Bedankt voor de reacties !
Ik denk dat ik zelf ga moeten uittesten wat het beste voor mij gaat zijn. Ik ga die v-stream toch eens uitproberen en zien wat het geeft !
Greetz
Ik denk dat ik zelf ga moeten uittesten wat het beste voor mij gaat zijn. Ik ga die v-stream toch eens uitproberen en zien wat het geeft !
Greetz
Ik heb van bij RAD het Givi vervangscherm met de "kromming" bovenaan.... (zoals vele anderen) zéér tevreden over...
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
-
allezvooruit
Hoi ,
Past het scherm van een 1150 rt ook op een 110 rt ?
Grtz rudi
Past het scherm van een 1150 rt ook op een 110 rt ?
Grtz rudi
-
frits-motaar
yup,als je een r1100rt bedoeld
Heb vandaag één gekocht bij RAD en doet aan alle verwachtingen

deze is in de laagste stand

Groetjes
Joske (Georges uit Zedelgem)

deze is in de laagste stand

Groetjes
Joske (Georges uit Zedelgem)
Honda Dax, Yamaha RD 50, 2 stuks Honda CB125, Honda Pacific Coast, Honda Goldwing 1500 SE, Yamaha Virago 535, Honda Goldwing 1500 asp., Suzuki Burgman 400 K5, Suzuki Burgman 650 K7, Suzuki Burgman 650 K9, Suzuki Cavalcade, BMW R1100RT, Maxsym 400, BMW R1150RT