Je kunt de 1200rt bestellen met een beperkt vermogen, is er iemand die mij kan zeggen hoe ge dat kunt zien aan de motor??
Indien ge met mijne rt rijd krijgt de het gevoel dat ge met een 600tje rondrijd!
De motor rijd wel vlot en gaat goed in toeren maar van koppel of vermogen ,eigen aan een 1200,daar is er niet veel van te merken.Iemand met een zware voet in zijn auto kan ik amber bijbenen.Nog straffer is dat ik een sportive auto moet laten voorgaan!Dit is toch niet normaal he..
Daarom denk ik dat ik een motor heb met beperkt vermogen.zou dit kunnen?
vivaro
koppel en power r1200rt
Moderator: GVN
Ik ben de trotse bezitter van een Suzuki GSXR 750 en van de nieuwe RT 1200 en als je die Suzuki al gewoon start dan twijfelt er geen mens aan dat daar 140 paardjes in zitten en als ik met mijn BMW rijdt dan vraag ik mij soms af waar die 110 PKs feitelijk zitten. Pas op het gaat wel goed vooruit maar op de BMW heeft men een heel ander gevoel van rijden tov de Suzuki.
Het geeft zo hetzelfde gevoel als eerst met een Porsche rijden en dan overstappen op bv een BMW 530, het gaat bij beiden goed vooruit maar het trekken en sleuren is er niet meer bij.
Het geeft zo hetzelfde gevoel als eerst met een Porsche rijden en dan overstappen op bv een BMW 530, het gaat bij beiden goed vooruit maar het trekken en sleuren is er niet meer bij.
-
Bruno 1200 RT
Koppel en power R1200 RT
Lees acceleratievermogen 1200 RT 0 TOT 100 km/h in 3,6 sec. Lamborghini Gallardo 3,8 sec. Dus ! Kan duidelijk 'gewone' Golf GTI het nakijken geven. (Verkleint bliksemsnel in spiegel) Klinkt dan wel alsof je hem pijn doet. Zal het dus maar achterwege laten vs die Lamborghini. Denk dat sterkte eerder ligt in hernemingen ; 4e tegen 40 à 50 km/h ==>gas open en het is een raket die vertrekt. Als ik jou verhaal lees dan is er toch duidelijk iets dat niet klopt. Zou Harald's suggestie eens proberen