11/05/2014 Schaekelrit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie

wie rijd er mee?

Peiling eindigde op 11 mei 2014, 17:58

Ik rij mee
2
22%
Ik rij misschien mee
2
22%
Spijtig, ik zal er deze keer niet bij zijn.
5
56%
 
Totaal aantal stemmen: 9

sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

11/05/2014 Schaekelrit

Bericht door sprint »

Afbeelding

Daar de kleine verkeersarme, pittoreske wegen van Vlaams-Brabant en Henegouwen er in de herfst altijd slecht bijliggen nu eens in de lente een 190 km lange rit door dit toergebied.

De GPS route is daags voordien te downloaden via de ledenzone

Middagstop: Vrij naar keuze

Info zie Clubboekje.
Marnix.

Afbeelding
panneman.be
Berichten: 263
Lid geworden op: 01 okt 2013, 10:29
Woonplaats: MORTSEL
Locatie: MORTSEL-ANTWERPEN-BELGIE
Contacteer:

Re: 11/05/2014 Schaekelrit

Bericht door panneman.be »

Schaekels, mooi ritje waarvoor dank :!:

Waren inderdaad veel kleine wegen en af en toe was ik blij om eens een stukje grotere weg te hebben zodat ik eens stevig aan het gas kon draaien :rabbit:
Voor Ath wel even terug gedraaid op de route wat dat stukje Off Road zag mijn zware K-tanker echt niet zitten. Ik het begin van die weg dacht ik ,het zal wel gaan , rustig er doortrekken maar werd slechtere en slechter. Helemaal het modderpad op was iets teveel momenteel.
De R-rijder die een stukje achter mij kwam zag mij ook draaien en heeft ook niet lang getwijfeld om rechtsomkeer te maken :!:
Had ik dan toch een GS(A) moeten kopen om met jullie te kunnen rijden :?: :grin: :grin:

Voor de rest alles in orden en een mooie dag gehad(zelfs de buien zo goed als kunnen ontwijken :roll: :roll: )
VRIENDELIJKE MOTORGROETEN VAN DE PANNEMAN.
BE A MAN RIDE A PAN // BE A DREAMER RIDE A BEEMER
Lid van Club Pan European Belgie en BMW Motorclub Vlaanderen
ex K1600GT-2014 RIJDER
ex R1200GSA/LC-2016 RIJDER
ex R1250GSA/LC EXCLUSIVE-2019 RIJDER
R1250GSA/LC TROPHY-2023 RIJDER
GSluckie
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 jan 2013, 22:56

Re: 11/05/2014 Schaekelrit

Bericht door GSluckie »

Vandaag deze rit gereden in zomerse temperaturen.
Ik woon wel in deze streek, maar toch heb ik enorm veel onbekende kleine wegen leren kennen waarbij we een "terug-in-de-tijd - gevoel" kregen en die de openheid en rust in deze regio nog eens onderstreepten.
Inderdaad even voor Ath een stukje all-road met aanvankelijk asfalt en eindigend met enkele modderputten, maar onze 3 RT's en mijn GSA raakten er vlot door.
Hopelijk zet Hugo er nog een fotoke bij
Pluim voor de organisatoren om deze wegjes aan mekaar te rijgen
Plaats reactie