Ff terug over de banden leuteren, ipv over mekander
Heb nu ondertussen een goeie 8000km met de RS2 gedaan op den RT, en moet zeggen dat ik er eigenlijk heel tevreden over ben.
Ik was al content v.d PR3, die doet 't fantastisch in nat en kouder weer, maar zat op hete zomerdagen al rap ana z'n griplimiet, dan voelde je 'm wle is een klein stapje opzij zetten. Nu moet ik zeggen dat we nog geen 30°C oid hebben gezien, dus zeggen dat de RS2 niet zo reageert is voorbarig.
Wat hij wel doet is heel voorspelbaar reageren op alles eigenlijk, stuurt heel neutraal, ruim voldoende grip, zeker op 't droge getuige da'k geen schaamrandje meer over heb achteraan
Waar ik een beetje voor vreesde, dat hij in 't nat duidelijk de mindere v.d PR3 zou zijn, is onterecht gebleken. Ik heb evenveel vertrouwen in m'n banden in 't nat, of 't nu die Dunlop of die Fransoos is. En de RT voelt dus ook in 't nat heel vertrouwenswekkend aan.
Kortom, ik vind 't tot nu toe een heel goede band.
Sleet begint ie een heel klein beetje te tonen, ben benieuwd of ik er ook 17000km kan uitpersen zoals met de PR3.
Maakt de keuze voor m'n volgende band wel niet makkelijker, had graag die nieuwe Pirelli nog is getest, en ondertussen is de PR4 er ook al
Grtz, Philip!