K 1200rs voorvelg gedeukt

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
skyronny

K 1200rs voorvelg gedeukt

Bericht door skyronny »

vorig weekend nog een leuke trip gedaan naar Luxemburg :D maar wegens een diepe put in het wegdek heb ik nu na 56000 krasvrije km een mooi deukje en de zijkant van de velgstaat een beetje open :evil:
weet iemand een goed adres waar ik de velg terug kan laten rechten, indien mogelijk zonder beschadiging van de lak? liefst in de omgeving van Antwerpen.
groeten, Ronny
Stoffel
Contacteer:

Re: K 1200rs voorvelg gedeukt

Bericht door Stoffel »

skyronny schreef:vorig weekend nog een leuke trip gedaan naar Luxemburg :D maar wegens een diepe put in het wegdek heb ik nu na 56000 krasvrije km een mooi deukje en de zijkant van de velgstaat een beetje open :evil:
weet iemand een goed adres waar ik de velg terug kan laten rechten, indien mogelijk zonder beschadiging van de lak? liefst in de omgeving van Antwerpen.
groeten, Ronny
Probeer hier een http://www.motoafbraakraes.be/. Misschien is het wat ver, maar een telefoontje kan geen kwaad hé.
Een voorbeeld van op hun site. Het is wel een autovelg maar motovelgen repareren ze ook.
VOOR
Afbeelding

NA
Afbeelding

Stoffel ;)
Afbeelding
Gunter

Bericht door Gunter »

Ik heb mijn achtervelg laten uitblutsen voor 30€ bij dit bedrijf:
http://www.alu-velgrepair.be/

Ze zitten in Melsele, dat is als je van Antw. komt via E17, afrit Kruibeke, boven aan afrit rechts en dan aan Idealmotor (suzuki-dealer) links in (mag normaal niet dus draai ik altijd een beetje verder aan het tankstation terug) dan is het een paar 100 meter verder een kleine straat naar rechts naar transportbedrijf Van Moer daar is het op uwe linkse kant.

Een hele beschrijving maar ik heb er toen heel lang achter gezocht :? .

mvg Gunter
K1200RS '00 en Ducati 900ss '98

clublid
skyronny

Bericht door skyronny »

beste dank voor jullie reactie's, momenteel druk bezig maar ik ga volgende week zeker contact opnemen met deze firma's. ik hou jullie op de hoogte.
Ronny
Plaats reactie