koelvloeistof op de grond van de F650GS, alles bekeken maar nergens een lek te bespeuren

Motor laten afkoelen en reservoir gecontroleerd, der zat nog genoeg in.
Terug verder gereden en na een 15 tal km vloog de koelvloeistof tot in mijn vrouwke haar gezicht, moto terug laten afkoelen
en dan de laatste km's maar verder gereden, het rare is dat er geen waarschuwingslampje brandde van te hoge temperatuur.
De maandag de verzekering gebeld en ze kwamen dinsdag (maandag dealers hier ook dicht) de moto ophalen om naar BMW-Grenoble
te brengen. Dinsdag stipt om 10.00 was de depannage er, eerst belde hij Grenoble op en er was een wachttijd tot EIND juli om de moto
te herstellen, den deze niet akkoord. Verzekering terug gebeld en gingen de moto naar Lyon brengen, wachttijd 15 dagen.
De depannagedienst liet ons verstaan dat hij in het weekend naar Clermont-Ferrand moest en wij hebben hem gevraagd of hij de moto
kon afzetten daar, en is ook gebeurd (is wel maar 100km van ons)
Vrouwke de reis verder gezet bij mij achterop en is terug naar huis gekeerd met een huurwagen, moet zeggen onze assistentie was top, niets op aan te merken!!!
Denkpiste van de panne, temperatuur-censor geeft verkeerde waarde ??? Is deze gekoppeld aan het aanslaan van de ventilator, dat weet ik niet,
want zo zou de koelvloeistof te hoog in temperatuur komen (geen waarschuwing geven), stoom opwekken en naar buiten vliegen, via opening in reservoir-dop ?????
Nu heb ik de moto gaan ophalen in Clermont-Ferrand en daar was ook een wachttijd tot eind juli ???

Ondertussen motorblok gereinigd en geen lek te vinden, en olie ziet er ok uit, oef!!!
Ludwig gebeld en ga hem meebrengen volgende week woensdag om hem te laten herstellen.
Moraal van het verhaal, met uw BMW-assistentie ben je niets (of voor een platte band) want der is hier een wachttijd van 15 dagen tot 5 weken en je
moet nog huiswaarts zien te keren en nadien nog de moto gaan ophalen.
Dus maak dat je zelf een goede assistentie hebt bij je verzekering.
Het zal je maar tegenkomen.
Ps; wat denken de techneuten van de panne ???
Mvg Motard de l'Allier