Vervoer motor op trailer
Moderator: GVN
-
Gerrit
Vervoer motor op trailer
Collega's,
Ik moet een motor vervoeren over een korte afstand (100 km, uitsluitend autostrade); ik kan over een trailer beschikken waar plaats is voor 2 motoren; daar ik er maar één motor op plaats, betekend dit dus ongelijkmatige belasting (links of rechts) op de wielen. Kan dit voor zo'n korte rit probemen geven ?? Iemand ervaring ? Wat is de beste positie links of rechts ?
Met dank
Gerrit
Ik moet een motor vervoeren over een korte afstand (100 km, uitsluitend autostrade); ik kan over een trailer beschikken waar plaats is voor 2 motoren; daar ik er maar één motor op plaats, betekend dit dus ongelijkmatige belasting (links of rechts) op de wielen. Kan dit voor zo'n korte rit probemen geven ?? Iemand ervaring ? Wat is de beste positie links of rechts ?
Met dank
Gerrit
Re: Vervoer motor op trailer
.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerrit
Bedankt Léon,
Transport is ondertussen al gebeurt en zonder problemen.
VG
Gerrit
Transport is ondertussen al gebeurt en zonder problemen.
VG
Gerrit
.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Flat Twin Power
Zou dit niet interessant zijn voor mensen die geen plaats hebben om een grote aanhangwagen weg te zetten ?
Is wel redelijk prijzig.
http://www.kapaza.be/nl/motorhomes/camp ... 012287.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Is wel redelijk prijzig.
http://www.kapaza.be/nl/motorhomes/camp ... 012287.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
knap gevonden , doch ik vindt dat er maar bangelijke kleine bandjes onder staan 
Flat Twin Power schreef:Zou dit niet interessant zijn voor mensen die geen plaats hebben om een grote aanhangwagen weg te zetten ?
Is wel redelijk prijzig.
Voor die prijs heb je al een mooie en grote remork voor 2 moto's!
Maar 't is ni slecht gevonden, maar om daar nen RT op te zetten???(want je mag er 400 kg opladen!)
Bij een noordstop zullen de riemen sterk moeten zijn!!
I like my bike!!
-
Jan1954
- Contacteer:
Het is wel een uitkomst bij sommige veerdiensten. Die kijken soms naar een totale lengte. Zou je zomaar opeens in een goedkoper tarief kunnen vallen. Verder ben ik het eens met de andere opmerkingen over gewicht riemen en bandjes.
Groeten van Jan
R1150RT Twinspark 2003 blauw
R1150RT Twinspark 2003 blauw
-
Flat Twin Power
Ik denk inderdaad als je daar een RT of een 1600 GT moet opzetten dat het niet evident zal zijn om die goed vast te maken. Maar voor mensen met een scootertje is dat wel interessant. En inderdaad, op sommige veerboten mag je dik betalen met uw mobilhome met een aanhanger.
Ik weet niet of ze er veel zullen verkopen want voor die prijs heb je al een dikke dubbelasser remork.
Ik weet niet of ze er veel zullen verkopen want voor die prijs heb je al een dikke dubbelasser remork.